تجمع اعتراض آمیز دانشجویی و دانش آموزی علیه کشتار مسلمانان بحرینی

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری تجمع اعتراض آمیز دانشجویان و دانش آموزان و نیز سایر اقشار در شهرستان بجنورد علیه کشتار مظللومانه مردم مسلمان بحرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، حسین ثابت قدم، رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز ( 12 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی برگزاری تجمع دانشجویی و دانشجویی اعتراض آمیز علیه کشتار بی رحمانه و مظلومانه مردم بحرین و دیگز مسلمانان آزادیخواه خاورمیانه که در محل سالن شماره 2 استانداری برگزار شد، مهم ترین مسئله در حمایت از خیزش های مسلمین را تنویر افکار عمومی دانست و گفت: برگزاری تجمع اعتراض آمیز علیه کشتار مردم مظلوم بحرین، گامی در این راستاست.


وی با تأکید بر اهمیت این حضور، آن را باعث دلگرمی و تشویق مردم بحرین در استمرار این حرکت و ایستادگی در این راستا نام برد.


وی افزود: این تجمع فردا ساعت 30/10 صبح از میدان قائم (میدان بازرگانی) و مقابل استانداری خراسان شمالی آغاز می شود.


ثابت قدم، با اشاره به اینکه محوریت در این تجمع حضور و اعلام حمایت جوانان و نوجوانان از حرکت های جوانان مردم مظلوم بحرین است، افزود: این تجمع با حضور دانش آموزان و دانشجویان، تا محل مصلای امام خمینی (ره ) ادامه خواهد داشت و با قرائت بیانیه و امضای تومار حمایت از استبداد ستیزی مسلمانان منطقه، پایان می یابد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 35340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha