برزین ضرغامی قانم مقام نمایشگاه قرآن شد

خبرگزاری شبستان: برزین ضرغامی به عنوان قائم مقام معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه بین المللی قرآن منصوب شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، «برزین ضرغامی» طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، به عنوان قائم مقام معاون قرآن و عترت در نمایشگاه بین المللی قرآن منصوب شد.
در متن این حکم آمده است: بدینوسیله جنابعالی که از مدیران مجرب و متخصص و از خادمین قرآن هستید را به عنوان قائم مقام خود در نمایشگاه قرآن منصوب می نمایم. امید است با استعانت از باریتعالی و با کمک از صاحب نظران، هنرمندان، مدیران و پیشکسوتان قرآنی ترتیبی اتخاذ فرمایید تا نمایشگاه رمضان 1435 (مرداد 93) با رعایت اصول و فرامین اقتصاد مقاومتی و در چارچوب سیاست های مصوب زیبایی ها و جامعیت قرآن کریم را روایت کند.

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی معاونت قرآن و عترت در بخش دیگری از این حکم آمده است: هنرمندان و فرهیختگان این سرزمین قادرند تا زیباترین تابلوها و آثار خود را در موضوع قرآن خلق کرده و نمایشگاه 93 را به محلی برای نمایش خلاقیت ها، عشق و ارادت به ساحت مقدس قرآن و اهل بیت تبدیل کند. در این مسیر انشاالله از تجربیات نمایشگاه های سال های قبل و نمایشگاه های موفق در دیگر کشورها و از بکارگیری تمام نهادها و سازمان ها، موسسات قرآنی و اصحاب قرآن بهره خواهید برد.

پایان پیام/
 

کد خبر 353567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha