برگزاری همایش رهروان یاس نبوی در ایلام

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از برگزاری همایش رهروان یاس نبوی همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه دوم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، صبح امروز(26 اسفند) در نشست ستاد اعضای سوگواره یاس نبوی و طرح ملی آرامش بهاری در ایلام، گفت: همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان در این استان برگزار خواهد شد.


وی، اظهار کرد: در این همایش با اجرای ویژه برنامه ها، دعوت از مسئولان استانی و بیان فضائل و مناقب حضرت زهرا(س) در سوگ شهادت الگوی زنان دوعالم عزاداری می شود.


حجت الاسلام کاروند، بیان کرد: سوگواره یاس نبوی از 9 فروردین به مدت 6 روز در سطح بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص این استان اجرا شده و از حضور مبلغان و روحانیون دینی در این طرح استفاده خواهد شد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، تصریح کرد: در این ایام نیز از 28 اسفند سال جاری تا 15 فروردین سال آینده طرح آرامش بهاری اجرا و در قالب آن خیمه های معرفت با غرفه های پاسخ گویی به سوالات شرعی، ایستگاه سلامت، مشاوره، احکام و کودکان برگزار می شود.


وی، امنیت و اسکان زائران را عمده ترین مشکلات امام زادگان و بقاع متبرکه این استان عنوان  و  خاطرنشان کرد: از تمامی دستگاه ها و نهادهای مختلف فرهنگی و اجرایی می خواهیم که این نهاد خدمت رسان را در راستای رفاه حال زائران و گردشگران به اماکن متبرکه یاری کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 353673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha