لزوم توجه به ظرفیت عظیم گردشگری شیراز/ اخبار خوبی در راه است

خبرگزاری شبستان: مشاور گردشگری معاون فرهنگی شهرداری شیراز بر لزوم توجه به ظرفیت های عظیم گردشگری به خصوص حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تاکید کرد و گفت: اخبار خوبی در حوزه گردشگری در سال 93 به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، امیر حسین حکمت نیا، مشاور گردشگری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز امروز (26اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: اعتقاد داریم می بایست نگاه متفاوتی را به اصول فرهنگی و فرهنگ داشته باشیم.


این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که تمرکز و تعدد برنامه های گردشگری در نوروز 93 زیاد است، اظهار داشت: تقویم فرهنگی استان به گونه ایست که این حوزه پویا و جدی در طول سال فعالیت های خود را اجرا می کند.

 

وی با اشاره به اینکه معتقدم یک زائر و گردشگر در گام اول شهروند موقت این شهر است، اضافه کرد: غنی کردن اوقات فراغت گردشگران را باید مد نظر داشته باشیم و بعد از آن به تکرر سفر و ماندگاری مسافر در شهر شیراز توجه کنیم چرا که این 2 هدف ما در بحث گردشگری است.


حکمت نیا با اشاره به داشته های عظیم فرهنگی و مذهبی شیراز بر لزوم توجه به این ظرفیت های عظیم گردشگری به خصوص حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تاکید کرد و افزود: نوروز امسال با تقارن به ایام فاطمیه متفاوت تر از گذشته خواهد بود.

 

مشاور گردشگری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی و گردشگری شهر باید به یک مدیریت واحد برسد تا همه بهره مند شوند، تصریح کرد: اخبار خوبی در حوزه گردشگری در سال 93 به گوش می رسد.

پایان پیام/

کد خبر 353800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha