گروه‌های سرود کانون‌های مساجد حمایت می‌شوند

خبرگزاری شبستان: مدیران گروه های سرود تا اواسط فروردین فرصت دارند به سایت جشنواره جوانان مساجد کشور مراجعه و اطلاعاتشان را تکمیل کنند تا پس از بررسی مورد حمایت دبیرخانه جشنواره جوانان قرار گیرند.

مجتبی میرزایی، مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد کشور از حمایت‌های دبیرخانه جشنواره جوانان مساجد کشور از گروه‌های سرود کانون های مساجد خبر داد و به خبرنگار حوزه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: فرم‌هایی برای جمع‌آوری اطلاعات گروه های سرود طراحی شد و این فرم‌ها در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره جوانان مساجد کشور در دسترس قرار گرفت و مدیران گروه های سرود اقدام به تکمیل اطلاعات در فرم های طراحی شده، کردند.

 

وی افزود: تاکنون از 25 استان بالغ بر 570 گروه سرود اطلاعات‌شان را ارسال کرده‌اند و عملا در سال آینده در بحث های آموزشی و حمایت‌های مالی اقدامات حمایتی بر اساس همین اطلاعات ارسال‌ شده انجام می‌شود.

 

میرزایی با اشاره به اینکه بر اساس اطلاعات ارسال شده، گروه‌های سرود درجه‌بندی شده اند، بیان کرد: تجربیات و سوابق شرکت کنندگان در جشنواره مساجد، سابقه و پیشینه از جمله شاخص هایی است که در درجه بندی ها لحاظ شده است.

 

وی گفت: قوام و شکل‌گیری گروه‌های سرود، تجربیات مربی گروه در بحث رشته مورد نظر و تأمین نیازهای اولیه از دیگر مواردی است که در درجه بندی گروه های سرود مورد توجه قرار گرفته است.

 

میرزایی ادامه داد: پس درجه‌بندی برای هر گروه سرود، کد شناسایی تعریف شد و گروه‌ها به نحوی تحت حمایت  دبیرخانه جشنواره جوانان مساجد کشور قرار می گیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: تا اواسط فروردین، کار ثبت گروه‌های سرود و ساماندهی آنها پایان می‌یابد و هر کدام از گروه‌های سرود یک کد شناسایی دریافت می کنند.

 

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد کشور اذعان کرد: گروه‌هایی که در چهارچوب اصول کاری دبیرخانه جشنواره جوانان مساجد کشور قرار گیرند، کد شناسایی برای آنها تعریف می‌شوند و بر اساس آن کد شناسایی حمایت‌ها از آنها انجام می شود.

 

میرزایی تاکید کرد: از مدیران گروه های سرود خواسته می شود تا در مهلت اعلام شده به سایت جشنواره جوانان  مساجد کشور مراجعه و مجددا اطلاعات را بررسی کرده و در صورتی که اطلاعات آنها ناقص است اطلاعات را تکمیل کنند.

 

وی با اشاره به بحث شناسایی گروه‌های نمایشی خاطرنشان کرد: در مدت زمان اعلام‌شده 284 گروه از 15 استان ثبت و اطلاعات خودشان را ارسال کردند و در سال آینده تمامی حمایتی از همین روال است کد شناسایی تعریف و چهارچوب‌های کاری رعایت‌شده باشد در همین قالب برنامه‌های حمایتی و جشنواره‌ها از گروه‌ها صورت می‌گیرد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 353842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha