رشد 32 درصدی مساعدت های مردم استان اردبیل به جشنواره‌ نیکوکاری

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه‌ مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل، گفت: مساعدت های مردم خیر و نیک اندیش استان به جشنواره نیکوکاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، بهمن دستاری، معاون توسعه‌ مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل، ضمن تقدیر از مردم شریف استان اردبیل که در جشنواره‌ نیکوکاری با کمک های نقدی و جنسی خود از نیازمندان و مستمندان یاری کردند، اظهار داشت: در آستانه‌ سال نو، هم استانی های مؤمن و نیکوکار افزون بر 14 میلیارد و 132 میلیون ریال به محرومین مساعدت کرده اند.

 

وی، با اشاره به اینکه مردم خیرخواه استان با شرکت در جشنواره‌ نیکوکاری قلوب مستمندان را شادی بخشیده و موجب دلگرمی خانواده های آنان شده اند، تصریح کرد: در این جشن آحاد مختلف جامعه افزون بر 11 میلیارد و 793 میلیون ریال به صورت جنسی (کالای نو) برای نیازمندان تقبل نموده اند که این میزان مساعدت با مدت مشابه خود در سال گذشته بالغ بر 31 درصد رشد داشته است.

 

دستاری، افزود: همچنین بیش از 2 میلیارد و 338 میلیون ریال در قالب مساعدت های نقدی از سراسر استان جمع آوری شده است که این مقدار کمک نقدی نیز با افزایش 39 درصدی نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رو به رو می باشد.

 

وی، با ذکر این نکته که دانش آموزان نیز با کمک های خود حماسه دیگری را خلق کردند، ابراز داشت: تاکنون افزون بر 602 میلیون ریال از سطح مدارس استان جمع آوری شده است.

 

این مقام مسئول، ادامه داد: دانش آموزان با مساعدت های خویش شادیهایشان را با همکلاسی های نیازمند خود تقسیم کرده اند و کمکهای آنان به همنوعان خود هنوز هم ادامه دارد.

 

وی، در این خصوص، تصریح کرد: مبالغ و اجناسی که از مدارس جمع آوری گردیده است، عیناً به همان مدارس برای مرتفع ساختن مشکلات اساسی دانش آموزان نیازمند عودت می گردد تا آنان نیز با شادی و نشاط به استقبال سال نو بروند.

 

این مقام مسئول، در این خصوص از همکاری و تلاش های تمامی فرهنگیان به ویژه مسئولین آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

 

معاون توسعه‌ مشارکت های مردمی کمیته‌ امداد استان اردبیل، اضافه کرد: همچنین مساعدت های مردم رستگار این استان در اسرع وقت و قبل از سال نو در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار می گیرد.

 

دستاری، مشارکت مردم خیر استان را در جشنواره نیکوکاری بسیار چشمگیر دانست و گفت: همواره مردم استان اردبیل و هم استانی های مقیم شهرهای دیگر نسبت به مرتفع ساختن مشکلات همشهریان نیازمند در تلاش و تکاپو می باشند.

 

این مقام مسئول، در ادامه‌ سخنان خود با تأکید بر اینکه بخشی از کمک ها توسط مردم استان اردبیل که مقیم تهران هستند اهداء شده است، افزود: این امر به واسطهی ارتباط بین امدادگران پرتلاش و خیرین خارج از استان حاصل گردیده که از زحمات و مساعدت های همگی آنان تشکر می کنیم.


به گزارش روابط عمومی کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، دستاری، با اعلام اینکه بخش مهمی از مشارکت چشمگیر مردم در جشنواره‌ی نیکوکاری همکاری بیش از پیش رسانه ها با نهاد مقدس کمیته‌ امداد می باشد، یادآور شد: در این زمینه، صدا و سیمای استان اردبیل همکاری ویژه ای را با این نهاد داشته است که از زحمات تمامی آنان تقدیر می شود.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل، در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: مؤسسات خیریه، نیروی مقاومت بسیج و دیگر اقشار مختلف جامعه نیز همچون سنوات گذشته نقش خود را به خوبی در این جشنواره‌ی ملی ایفا نمودند که از آنها نیز صمیمانه قدردانی می کنیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 353962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha