بازدید هوایی رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از محور های مواصلاتی قم

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور همراه با رئیس جمعیت هلال احمر، استاندار قم و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از نحوه خدمات نوروزی به مسافران در محور مواصلاتی تهران، قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور امروز( اول فروردین)همراه با رئیس جمعیت هلال احمر، استاندار قم و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از نحوه خدمات نوروزی به مسافران در محور مواصلاتی تهران، قم بازدید کردند.

 

مرتضی رحمانی موحد از مطلوب بودن ارائه خدمات به مسافران و توزیع به موقع و مناسب اقلام گردشگری به مسافران مسیرهای زمینی محورهای مواصلاتی بازدید شده خبر داد.

 

رحمانی موحد در این بازدید مشترک هوایی چهار ساعته از محورهای جاده استان های البرز و قم گفت: نحوه ارائه خدمات در مراکز خدمات دهنده به گردشگران نوروزی مشخص شده است.

 

وی سطح خدمات ارائه شده در روز نخست تعطیلات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ترافیک جاده ها نشان از انجام مستمر سفر و برقراری آرامش در میان مردم دارد.

 

وی همچنین ادامه داد: عوارضی قم به نوعی مهمترین محور مواصلاتی برای سفر های نوروزی است و باید برای روان شدن سفر ها و جلوگیری از ازدحام در این محور تدابیر خاصی اندیشدیده شود.

 

به گزارش واحد خبر ستاد اجرایی خدمات سفر استان قم، معاون گردشگری کشور همچنین از رضایت مندی مردم از محل استقرار چادرهای هلال احمر، چادر اقامه نماز و همچنین حضور به موقع ماموران امداد و نجات خبر داد.

 

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر به حضور بیش از پنج هزار امدادگر در پست های امدادی اشاره کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 354339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha