مراجعه بیش از 10 هزار نفر به پایگاه های هلال احمر استان زنجان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون 10 هزار و 287 نفر به پایگاه های هلال احمر استان زنجان مراجعه کرده اند.

علی طاهری، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان به طرح نوروزی هلال احمر در بخش امداد و نجات جاده ای و راهنمای مسافران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح که از (26 اسفند) در استان آغاز شده است تا (16 فروردین) امسال ادامه خواهد داشت.


وی از استقرار یک هزار و 220 امدادگر در هشت پایگاه ثابت و 6 پایگاه سیار در این طرح خبر داد و افزود: در همین راستا پایگاه های هلال احمر به خودروهای آمبولانس و موتورسیکلت و خودروهای نجات مجهز هستند.
 

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان زنجان شعار امسال هلال احمر در طرح های نوروزی را" بی گدار به جاده نزنیم و ظریف برانیم"عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: 21 پست در استان زنجان با حضور 840 نفر روز در قالب اکیپ های امداد رسانی در سطح جاده های استان زنجان مستقر خواهند شد.
 

این مقام مسئول از مراجعه 10 هزار و 287 نفر به پایگاه های هلال احمر در طول این مدت اشاره کرد و افزود: این پایگاه های در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و راهنمایی مسافران، کمک های امدادی و رهاسازی مصدومینی که داخل خورودها محاصره شده اند از رساتهای اصلی امدادگران هلال احمر می باشد.
 

وی همچینن به طرح "قرآن بخوانیم، جایزه بگیریم" در پایگاه های هلال احمر اشاره کرد و افزود: تست فشار خون و توزیع بروشورهای اماکن دینی نیز از دیگر خدماتی است که در این پایگاه ها ارائه خواهد شد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 354369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha