ارائه خدمات آسان به مسافران جهت انتخاب گلستان به عنوان مقصد گردشگری

خبرگزاری شبستان: بازرس ویژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که زائران بتوانند به خوبی اسکان یابند و به مشکل بر نخورند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد نوری، بازرس ویژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ضمن تقدیراز خدمات فعالین ستاد خدمات سفر گفت: باید به اعضای کمیته ها و نماینده های آنان خسته نباشید و خدا قوت گفت، چرا که با تلاش شبانه روزی خود مشکلات را رفع می کنند.


وی افزود: در بازدید از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان، شاهد فعالیت های چشمگیر و شبانه روزی اعضای کمیته ها و فعالان این عرصه بودیم.


نوری ادامه داد: با روند خدمات رسانی به مسافران و گردشگران از نزدیک آشنا شدیم که این آشنایی موجب شد تا تلاش ها و کوشش های اعضای خستگی ناپذیر ستاد و مدیریت استان به خوبی دیده شود.


وی تاکید کرد: همه شرایط باید به گونه ای برای مسافران سهل و آسان شود که از مدت اقامت خود در استان لذت برده و برای دفعات بعد نیز این استان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.


قربان عباسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و دبیر اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز گفت: با توجه به حضور 15 قوم مختلف در آن باید به معرفی اقوام توجه ویژه ای داشته باشیم، در همین راستا 420 غرفه صنایع دستی، سوغات و ملزومات سفر در سراسر استان تعبیه شده است.


به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، وی ادامه داد: در بخش گردشگری مذهبی نیز 20 مکان ساماندهی شده است تا به صورت شبانه روزی به مسافرین خدمات ارائه دهند.


عباسی خاطرنشان کرد: در بخش ماندگاری استان این توان را دارد تا هر شب 86 هزار نفر را در هتل ها، هتل آپارتمان ها، پانسیون ها ودیگر اماکن مشخص شده را اسکان دهد.


پایان پیام/

کد خبر 354442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha