ساماندهی مکان های برپایی چادر مسافران/ برگزاری تور گردشگری مذهبی

خبرگزاری شبستان: مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان گفت: چادرهای مسافران از سطح شهر جمع آوری شده و در سه مکان مشخص ساماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سارا اخوت، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گرگان گفت: سه مکان برای برپایی چادرهای مسافران نوروزی در سطح شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است که تمامی امکانات مورد نیاز مانند نمازخانه، مسجد و سرویس بهداشتی را دارا است.


وی افزود: این سه مکان شامل محل دائمی چهارشنبه بازار گرگان، بازارچه مطهری شمالی و پارکینگ مقابل بیمارستان 5 آذر گرگان واقع در خیابان 5 آذر می باشد که با همکاری شهرداری گرگان و نیروی انتظامی دارای امنیت کامل نیز است.


اخوت ادامه داد: همچنین در این ایام تور گردشگری مذهبی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه در شهرستان گرگان برگزار می شود که شامل سه پکیج است.


وی افزود این پکیج ها رایگان است و مسافران نوروزی می توانند با ثبت نام در محل ستاد اسکان مسافرین در این تورها ثبت نام کنند و از اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی چون، امامزاده عبدالله گرگان، امامزاده نور گرگان، قرن آباد، امامزاده طیب قرن آباد، امامزاده عبدالله زیارت و روستای تاریخی زیارت بازدید کنند.


به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، اخوت تصریح کرد: از دیگر فعالیت های مهمی که اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان در این ایام اجرای آن را بر عهده دارد پخش تیزر جاذبه های گردشگری استان از طریق تلویزیون های شهری با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان است.


وی اذعان کرد: بازدیدهای دوره ای از اماکن اقامتی، پذیرایی، فروشگاه های زنجیره ای و غیره از دیگر فعالیت های مهم این اداره کل است.


پایان پیام/

کد خبر 354447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha