افزایش 5 درصدی گردشگر در اصفهان

خبرگزاری شبستان: استاندار اصفهان، از افزایش بیش از 5 درصدی گردشگران در دور اول سفرها نسبت به زمان مشابه سال قبل در این استان خبرداد.

رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، در بازدید از میدان تاریخی حضرت امام(ره) در اصفهان با اشاره به انجام دور اول سفرهای نوروزی به خبرنگار شبستان گفت: در این مرحله از سفرها شاهد افزایش بیش از 5 درصدی مسافران نوروزی به استان اصفهان نسبت به زمان مشابه سال قبل بوده ایم.

 

وی افزود: این میزان افزایش تنها مربوط به گردشگرانی است که از ظرفیت های گردشگری استان اصفهان کرده اند و کسانی که از محورها و راه های این استان گذشته اند در این آمار آورده نشده است.

 

زرگر پور، با اشاره به وضعیت جغرافیایی استان اصفهان، تصریح کرد: استان اصفهان در کریدور شمال، جنوب کشور قرار گرفته که سهم تردد در جاده های این استان بالاست و تردد خودرو در محورهای مختلف در این ایام افزایش داشته است.

 

وی ادامه داد: دستگاه های مختلف خدماتی استان اصفهان در طول طرح نوروزی و نوروز 93 برای خدمت رسانی به عموم مردم در سطح راه ها، شهرها و جاده ها خدمات رسانی و از مسافران میزبانی می کنند که تلاش های آنان سهم بالایی در کاهش حوادث و افزایش خدمات رسانی دارد.

 

تلاش کسبه و رانندگان تاکسی برای جلب رضایت مسافران

 

استاندار اصفهان با اشاره به روحیه مهمان نوازی مردم استان اصفهان، گفت: کسبه و رانندگان تاکسی برای جلب رضایت مسافران و نشان دادن مهمان نوازی مردم این استان تلاش کنند و اوج مهمان نوازی را داشته باشند.

 

وی افزود: پیش بینی های لازم برای خدمات رسانی به مردم و مسافران در طول ایام نوروز توسط ستاد تسهیلات سفر استان صورت گرفته و این خدمات رسانی تا پایان نوروز ادامه دارد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 354449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha