چهار نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی در بندر آستارا دایر است

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر بندر آستارا گفت: در ایام تعطیلات نوروزی چهار نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی در بندر آستارا دایر است.

پردل امیری نژاد، دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر بندر آستارا با اشاره به آغاز کار نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی در سطح این شهرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: این نمایشگاه ها به مناسبت ایام نوروز و با همکاری جمعی از هنرمندان صنایع دستی این شهرستان برپا شده است.


وی افزود: گلیم،جاجیم،نازک کاری روی چوب،معرق چوب،حصیر بافی،بامبو بافی،مروار بافی،معرق کاشی و غیره از جمله محصولات صنایع دستی این شهرستان است که در این نمایشگاه به علاقه مندان عرضه می شود.


دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر بندر آستارا با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروزی برای بازدید مسافرین و گردشگران برپا خواهد بود، تصریح کرد: نمایشگاه های مذکور از 8 صبح الی 21 شب پذیرای گردشگران نوروزی و همشهریان است.


امیری نژاد جذب گردشگر همراه با ماندگاری،معرفی فرهنگ و هنرهای سنتی شهرستان های گیلان و نیز حمایت از هنرمندان صنایع دستی را از تاثیرات و اهداف برپایی چنین نمایشگاه ها و فروشگاه هایی عنوان کرد و از راه اندازی سامانه اطلاع رسانی هوشمند بلوتوث برای خدمات رسانی به گردشگران و مسافرین نوروزی در سال آینده خبر داد.
 

پایان پیام/

کد خبر 354481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha