نوروز که می آید از یاد نبریم ...

خبرگزاری شبستان:نوروز که می آید از یاد نبریم دیدار کسانی را که به انتظار یک سلام ، چشم به در دوخته اند و منتظر دستان گرم هستندو یادی کنیم از شهیدانی که آسایش امروز را مدیون فتح عملیات آنان درجنگ تحمیلی هستیم.

خبرگزاری شبستان: یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از دوران باستان، نوروز و آغاز سال جدید است که با سر آغاز شدن فصل گل و شکوفه ، مهربانی و امید هم روانه خانه ها می شود و کینه ها و دلخوری ها در کوله پشتی زمستان جای گذاشته می شود تا همه مردم با امیدی دوباره زندگی را با طروات بیشتر در سال جدید ادامه دهند.


نوروز که می آید گویی نفس و روح تازه ای را به جریان زندگی آدمیان تزریق می کند و بهار، نوروز را با ساز و سرود می آورد و تلنگری بر قلب هایمان می زند و ذهن ها را به فکر فرو می برد و بهانه ای می شود تا خوبی ها، گذشت ها و بخشش ها، مهروزی ها و همدلی ها جایگزین کینه ها و دلخوری ها و جدایی شود، دوستی ها و امیدها قوت پیدا کند.


با شروع سال جدید که امیدها در دلها جاری می شود خوب است گرامی داریم؛ یاد شهیدانی که رفاه و آرامش امروز را مدیون فتح عملیات های بزرگ آنان در 8 سال دفاع مقدس هستیم، گرامی داریم شهیدان جهاد علمی؛ شهید مصطفی احمدی روشن، شهید مسعود علی محمدی،شهید قشقایی، شهید مجید شهریاری و شهید رضایی نژاد را که پیشرفت کشور و استواری این روزهایمان را برایمان به ارمغان آوردند و رفتند و غبار روبی کنیم از مزار این شهیدان.


چه خوب است در این روزها که خونی تازه به رگ های زندگی ها جاری شده است از یاد نبریم کسانی که چشم انتظار تبریک سالی نو،  روزهایشان را سپری می کنند؛ چه نیک است به دیدن کسانی که به انتظار یک سلام ، چشم به در دوخته اند و منتظر دستان گرم هستند به خانه های سالمندان سر بزنیم که با یک لبخند و یک شاخه ی گل شادی را برایشان حتی اگر یک روز هم باشد به ارمغان می آوریم و حیاط کوچک دلتنگی هایشان رایحه ای از امید را در خود می بیند و به روزهای تکراری شان امید نقش می بندد.


نباید از یاد ببریم افرادی هستند که سهم بزرگی در آسایش نوروزی ما دارند؛ چراکه امنیت و آسایش خاطر و اوقات فراغت این روز ها را با حضور خود و نبودن در کنار خانواده هایشان فراهم کرده اند.


پس از یاد نبریم؛ سر سفره هفت سین برای پلیس ها، ماموران راهنمایی و رانندگی، نیروهای نظامی، پزشکان، پرستار ها، آتش نشان ها ، هلال احمر وو اهالی رسانه و همه کسانی که مستقیم و غیر مستقیم در آسایش و شادی هر چه بهتر این روز ها تلاش می کنند دعا کنیم.

 

دعا کنیم ؛برای کسانی  که روزهای بهاری را باید از پشت پنجره های بیمارستان نظاره گر باشند و به امید داشتن روزهای خوب سلامتی روزها را سپری می کنند؛ دعا کنیم تا لباس عافیت را بر تن کنند و بر سر سفره هفت سین در کنار خانواده نوروز را جشن بگیرند.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 354563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha