نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری حرکت کلی کشور رانشان می دهد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه گفت: نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری سمت وسوی حرکت کلی کشور رانشان می دهد.

حجت الاسلام حسن صلاحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: فرهنگ و اقتصاد دومقوله مهم ومسله اصلی هرکشور است و تحقق این امرمهم اراده وهمت مسئولان را می طلبد ودراین زمینه مدیریت وبرنامه ریزی اولویت اول هرکار است.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری هرساله باتوجه به موقعیت زمانی واقتضای کشور آن سال را نام گذاری می کنند واگردقت شود می بینیم که ایشان جهت وسوی حرکت برنامه اصلی را نشان می دهند ولازم است که همه آحاد مردم نسبت به موضوع مطرح شده وشعار سال اهتمام جدی داشته باشند.

 

حجت الاسلام صلاحی بیان کرد: مقام معظم هبری علاوه براینکه نامگذاری سال رابیان می فرمایند راههای تحقق آن رامشخص می کند واین گونه افکار ناشی از درایت و مدیریت وبرنامه ریزی کلی است و ما همه افتخار می کنیم که چنین شخصی پرچم دار کشور است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه افزود: فرهنگ شالوده وپایه واساس یک کشور رانشان می دهد وایران اسلامی که یک کشور مسلمان وطلایه دار اسلام عزیزاست توحید ونبوت سرلوحه همه ماست لازم است فرهنک این چنین کشوری فرهنگ اسلامی وتوحیدی باشد و اگر فرهنگ ناب اسلامی در جامعه تحقق پیدا کند اقتصاد کشور نیز برهمین پایه واساس برنامه ریزی خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: فرهنگ اصلی ترین دغدغه نظام جمهوری اسلامی است ودست اندرکاران فرهنگی باید توجه کامل به فرهنگ اسلامی داشته باشند و مجلس و دولت در برنامه های بودجه ای دقت لازم رابه عمل آورند وهرکدام از دستگاهای فرهنگی نقش اصلی خودراایفا کنند.

 

حجت الاسلام صلاحی اضافه کرد: تهاجم فرهنگی دشمنان و جنگ نرم استکبار شدت گرفته و با ابزارها و روش های گوناگون به آن پرداخته است، آنچه باید توجه کرد آن که ذات فرهنگ به گونه ای نیست که اصلاح آن تنها از عهده دولت ها برآید، لذا تمام نهادها ازجمله حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مساجد، روحانیون و فعالان فرهنگی و ازهمه مهمتر رسانه ها و مردم نقش مهمی در اصلاح فرهنگ دارند که باید نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوه گفت: خودکفائی و اتکا به تولیدات داخلی و بالابردن کیفت تولید و مصرف تولیدات داخلی اقتدار میهن اسلامی رابالامی برد و دشمنان که با تحریم ما را تهدید می کنند نقشه آنها نقش برآب خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 354577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha