ولایت پذیری حضرت زهرا(س) در برنامه های کانون های مساجد لحاظ شود

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول و امام جماعت کانون علی بن موسی الرضا(ع) شهرستان عباس آباد گفت: ولایت پذیری حضرت زهرا(س) جهت دفاع از حریم ولایت در برنامه های کانون های مساجد لحاظ شود.

حجت الاسلام علی حیدری، مدیر مسئول و امام جماعت کانون فرهنگی و هنری علی بن موسی الرضا (ع) مسجد جامع بخش کلارآباد شهرستان عباس آباد امروز(6فروردین) در گفتگو با خبرنگار شبستان به مناسبت فرا رسیدن دهه دوم فاطمیه، ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، از برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری در این کانون خبر داد و گفت: مداحان اهل بیت (ع) به مدت پنج شب از 12 تا 16 فروردین در رثای ام ابیها(س) به مدیحه سرایی می پردازند.


وی با بیان اینکه گروههای سنی مختلف اعم از پیر و جوان در فعالیت های مسجدی و در کنار آن کانون های فرهنگی و هنری حضور مستمر دارند، اظهار داشت: این کانون های فرهنگی و هنری باید به علم روز در جهت تعمیق باورهای دینی نوجوانان و جوانان مجهز باشند.

 

حجت الاسلام حیدری بیان ابعاد مختلف شخصیت حضرت فاطمه (س) به عنوان الگو و سرمشق برای جامعه بالاخص بانوان که هم نقش همسری و هم جایگاه مادری دارند را محور سخنرانی‌های مراسم عزاداری ایام فاطمیه در کانون علی بن موسی الرضا(ع) اعلام کرد.

 

وی با اشاره به اینکه عزاداری ایام فاطمیه امسال با ایام نوروز تقارن دارد، گفت: حرمت سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) در عید نوروز باید حفظ شود.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی، بیان داشت: دفاع‌ از نبوت‌ و امامت‌ از مهمترین خصوصیات اخلاقی و شخصیتی حضرت زهرا(س) است که باید در جامعه کنونی ولایت پذیری حضرت زهرا(س) جهت دفاع از حریم ولایت در برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد لحاظ شود.


پایان پیام/
 

 

 

 

کد خبر 354589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha