نامگذاری سال جدید کارشناسانه و حرفه‌ای بود//عزم ملی امری ضروری است

خبرگزاری شبستان: مشاور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: ساماندهی موضوع اقتصاد و فرهنگ تنها با عزم ملی و مدیریت جهادی محقق می‌شود که در این زمینه نیز باید همه مردم سهیم باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی‌مهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: نامگذاری امسال بسیار کارشناسانه و حرفه‌ای بود و مقام معظم رهبری در این نامگذاری همه جوانب را در نظر گرفتند.


وی بیان داشت: موضوع اقتصاد امر قابل توجهی است که سال‌هاست مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند که انتظار است مسئولان کشوری در این زمینه نظارت و دقت بیشتری داشته و با گسترش اقتصاد مقاومتی در تحقق این شعار بکوشند.


مشاور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ابراز داشت: دشمنان امروز مقوله اقتصاد و فرهنگ را نشان رفته‌اند که این موضوع با تیزبینی مقام معظم رهبری رصد و نامگذاری صورت گرفت.


حجت‌الاسلام رضوی‌مهر با اشاره به موضوع فرهنگ گفت: این موضوع نیز از مقوله‌ها مهم و ضروری در کشور است که باید با طرح‌ها و برنامه‌های گسترده در ترویج آن کوشید تا شاهد ساماندهی موضوع فرهنگی در کشور باشیم.


وی گفت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه و برنامه مدون برای اداره کشور است که با مسئولان به آن توجه داشته و در راس کارهای خود قرار دهند.


مشاور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: انقلاب ما حرکتی است که بر اساس اسلام و فرهنگ شیعی به وجود آمده است و افراد را بر حسب وظایف دینی و عقیدتی در این عرصه وارد نمود.


وی تصریح کرد: ساماندهی به موضوع اقتصاد و فرهنگ تنها با عزم ملی و مدیریت جهادی محقق می‌شود که در این زمینه نیز باید همه مردم سهیم باشند.
 

حجت‌الاسلام رضوی‌مهر گفت: امروز مسیر مبارزه دشمن متفاوت شده و آنها دست بر روی مسائلی از جمله فرهنگ و اقتصاد گذاشته‌اند که هر دو این موضوعات مهم بوده و عدم توجه به آنها مشکلات بسیاری را به بار می‌آورد.


پایان پیام/

کد خبر 354659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha