سلامت نمازخانه های بین راهی ارزیابی می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر شرکت فراورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: سلامت نمازخانه های بین راهی شرکت فراورده های نفتی و جایگاه های سوخت در قالب طرح گلگشت ارزیابی می شود.

حسین کرد، مدیر شرکت فراورده های نفتی منطقه اصفهان در گفتگو با خبرنگار شبستان در اصفهان با اشاره به اجرای طرح گلگشت در ایام نوروز توسط شرکت فراورده های نفتی، اظهار داشت: این طرح در استان اصفهان توسط روساری نواحی، کارشناسان و روابط عمومی شرکت فراورده های نفتی منطقه اصفهان اجرا می شود.


کرد افزود: در این طرح نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت بنزین، گازوئیل و سوخت cNG و همچنین نظارت بر سلامت نمازخانه های بین راهی شرکت فراورده های نفتی و جایگاه های سوخت انجام می شود تا نمازخانه های تحت نظارت دارای سلامت و بهداشت لازم برای اقامه نماز مسافرین باشد.


وی با بیان اینکه بالغ بر 370 جایگاه عرضه سوخت در استان اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: 222جایگاه عرضه سوخت و 148 باب آن جایگاه CNGاست که این جایگاه ها در سطح استان اصفهان در کل ایام نوروز به مسافرین خدمات رسانی می کنند.


وی با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته برای عرضه سوخت، گفت: تاکنون مشکلی در عرضه سوخت وجود نداشته و برای روز طبیعت نیز پیش بینی های لازم در عرضه سوخت به مسافرین و مردم استان اصفهان صورت گرفته که مشکلی و خللی در عرضه و رساندن سوخت نداشته باشیم.


وی فرهنگ سازی در عرضه سوخت و استفاده بهینه در مصرف آن را از برنامه های شرکت اعلام کرد و گفت: مصرف بهینه سوخت سهم مناسبی در توسعه اقتصاد کشور و کاهش مصرف بالای سوخت را دارد که مسافرین و مردم در این خصوص همکاری کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 354731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha