همایش علمی همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مشاور وزیر آموزش و پرورش از برگزاری همایش علمی همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در 39 محور در روزهای 16 و 17 اردیبهشت ماه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به این جمله از مقام معظم رهبری که روحانیت و حوزه علمیه در این شبکه عظیم فرهنگی تربیتی وظیفه اساسی دارند، خاطرنشان کرد: کمیته های همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در استان ها به ریاست نماینده ولی فقیه و همکاری و دبیری مدیرکل آموزش و پرورش و معاون پرورشی آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری ها در استان، مدیریت و سیاست گذاری و اجرا می شود.


وی گفت: استان ها در سال های اخیر فعالیت خوبی بویژه در زمینه های تربیتی و تبلیغ داشتند که استان آذربایجان شرقی از استان های پیشتاز است.


دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ابراز داشت: دوره های آموزشی دین و فیزیک، دین و زیست شناسی، دین و ادبیات و ...در مدارسی که روحانیت حضور دارند برگزار می شود.


حجت الاسلام والمسلمین ملکی گفت: دوره های آموزشی ویژه روحانیون اعزامی به مدارس جهت افزایش مهارت و توانمندی های آنان در سال جاری برگزار شد.


مشاور وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: فضای مجازی و وسایل ارتباطی مدرن امروزه در زندگی مردم جا باز کرده است که باید آسیب های آن را رصد و شناسایی کنیم.


وی در ادامه از برگزاری همایش علمی همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: این همایش علمی با فراخوان مساله در 39 محور روزهای 16 و 17 اردیبهشت ماه در شهر مقدس قم برگزار می شود.
دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون 30 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش رسیده است.


پایان پیام/

 

کد خبر 354736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha