مدیران با مدیریت جهادی و عزم ملی، منویات مقام معظم رهبری را محقق کنند

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان گفت: مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی و مردم باید با مدیریت جهادی و عزم ملی، منویات رهبر معظم انقلاب که در نامگذاری سال جدید تجلی یافته است را محقق کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسن صادقلو، استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مبنای کار و نقشه راه در استان براساس منویات مقام معظم رهبری است، گفت: مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی و مردم باید با مدیریت جهادی و عزم ملی، منویات رهبر معظم انقلاب که در نامگذاری سال جدید تجلی یافته است، را محقق کنند.


وی افزود: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری، امسال به عنوان سال"اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده است و این کاملا شعار حکیمانه و به جایی است و ایشان با شناخت صحیح و جامع از مسائل کشور این نامگذاری را انجام دادند و باید این فرصت را پاس داشت.


صادقلو تصریح کرد: مهمترین عامل محقق شدن رهنمودهای رهبری تلاش و کوشش همه آحاد جامعه است.


وی با اشاره به اینکه مقوله فرهنگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: اقتصاد و فرهنگ با هم عجین شده اند و مکمل یکدیگر هستند و داشتن یک اقتصاد موفق و پویا نیازمند فرهنگ سازی است.


استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مدیران و مردم باید به دغدغه مقام معظم رهبری توجه داشته باشند، گفت: تمام تلاش ما بر اجرایی کردن این شعار است و امیدوارم بتوانیم در دولت تدبیر و امید برای تحقق این شعار و نامگذاری ارزشمند سال 93 قدم های موثر و اقدامات عملی برداریم.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان، وی ادامه داد: اتحاد و انسجام در جامعه باعث بی اثر شدن توطئه های دشمنان در خصوص تحریم های اقتصادی می شود.


مقام عالی دولت در استان همچنین تصریح کرد: گلستان در مسیر تردد زائران امام رضا(ع) قرار گرفته که مسئولان باید شرایطی بسیار مناسب و خوبی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنند.


پایان پیام/

کد خبر 354770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha