مسئولان باید بستر را برای اقتصاد مردمی فراهم سازند

خبرگزاری شبستان: رئیس کمسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید بستر را برای اقتصاد مردمی فراهم و موانع سرمایه گذاری را رفع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حمید رضا فولادگر، رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی امروز "9 فروردین"در ویژه برنامه نوروزی صدا و سیمای اصفهان به نامگذاری سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: دو موضوع فرهنگ و اقتصاد که در نامگذاری امسال در کنار هم آمده اند دو موضوع مرتب و در کنار هم هستند.


وی افزود: اجرای اصل 44 و بهینه سازی مصرف که در چند سال اخیر مورد توجه بود نیازمند فرهنگ سازی و توجه مردم نسبت به موضوع است که اگر زیر ساخت های فرهنگی آنها فراهم شود آنگاه شاهد تحقق بیش از بیش اصل 44 هستیم.


وی توجه به اصل فرهنگ و فرهنگ سازی در مسائل اقتصادی را موضوعی مهم برای رفع مشکلات اقتصادی و توسعه اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: با استفاده از زیر ساختت های فرهنگی می توان اقتصاد کشور را رشد داد و موضوعات و زیر ساخت های فرهنگی اصل مهمی در تحقق برنامه های اقتصادی کشور است.


فولادگر ادامه داد: وجود عزم ملی در شعار سال نشان از اهمیت حضور همگان در خصوص مسائل فرهنگی و اقتصادی است و باید برای مسائل اقتصادی و فرهنگی، مردم حضور داشته باشند و اقتصاد ما مردمی شود و در این راستا مسئولان باید بستر را برای اقتصاد مردمی فراهم و موانع سرمایه گذاری را رفع کنند.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: موانع سرمایه گذاری باعث عدم حضور مردم در بخش های مختلف اقتصادی می شود و باید زمینه های سرمایه گذاری برای مردم فراهم شود تا اینکه از طریق منابع کشور در جهت تولید و اشتغال استفاده کنیم.


رئیس کمسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی مدیریت جهادی را متفاوت با سایر مدیریت ها دانست و گفت: مسئولان باید با یک نگاه مدیریتی دیگر به مسئله فرهنگی و اقتصادی توجه داشته باشند و رشد و توسعه فرهنگ و اقتصاد کشور را رقم بزنند.


پایان پیام/

کد خبر 354929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha