بازدید بیش از 500 هزار نفر از جاذبه های دیدنی کردستان

خبرگزاری شبستان: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از بازدید بیش از 500 هزار نفر مسافر و گردشگر از جاذبه های دیدنی استان از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون خبر داد.

رسول اشتودان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون 591 هزار و 466 نفر از جاذبه های دیدنی سطح استان بازدید کرده اند.


وی با بیان اینکه در این ایام تاکنون آما مسافران مقیم در استان به 600 هزار نفر رسیده است افزود: تمامی مراکز اقامتی استان در طول شبانه روز ظرفیت 120 هزار نفر مسافر را دارند که در زمان اضطراری این آمار تا 10 درصد می تواند افزایش پیدا کند.


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان اظهار داشت: این تعداد مسافر نوروزی مقیم استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود پنج درصد افزایش نشان می دهد.


به گفته وی بیشترین آمار مسافران مقیم در سطح استان مربوط به شهرستان های بانه، مریوان، سنندج و سقز بوده است.


وی با اشاره به نحوه نظارت بر اماکن اقامتی و مجتمع های بین راهی در این ایام تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات تاکنون به صورت روزانه 12 اکیپ در راستای خدمات رسانی و سرویس دهی هر چه بهتر به مسافران از این اماکن بازدید خواهند کرد.


اشتودان خاطرنشان کرد: با تلاش عوامل ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی تاکنون مشکل خاصی در زمینه اسکان و خدمات دهی به مسافران پیش نیامده و زمینه رضایتمندی مسافران فراهم شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 354977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha