امامزاده عبدالله (ع) یاسوج میزبان عزاداران فاطمی

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم سوگواری حضرت فاطمه (س) در آستان امامزاده عبدالله (ع) یاسوج به مدت پنج شب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رامین چرومی، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه به خبرنگاران در یاسوج، گفت: اوقاف و امور خیریه استان همچون سنوات گذشته و بر اساس وظیفه ذاتی خود مراسم ویژه سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) برگزار می ‌کند.

چرومی با بیان این‌ که مراسم سوگواری و سینه ‌زنی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) به صورت ویژه برگزار می ‌شود، افزود: سید میثم اکبری، حاج سعید فرزامی و حاج محمدحسین قرخلویی مداحان مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) در امامزاده عبدالله(ع) را انجام می دهند.

وی در ادامه با اشاره به این که این مراسم با حضور آحاد مردم، زائران و مسافران نوروزی در این امامزاده واجب التکریم برگزار می شود، بیان داشت: سخنرانی این مراسم توسط موسوی ابراهیمی و زیارت حضرت زهرا (س) نیز توسط سیدکورش اداره قرائت می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌ های هیئت امنای حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) یاسوج در اجرای برنامه ها و مناسیت های مختلف، گفت: مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) در این آستان مقدس از فردا شب (10 فروردین) بعد از نماز مغرب و عشا و به مدت پنج شب برگزار می ‌شود.

پایان پیام/ 

کد خبر 355016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha