دوازدهم فروردین، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: دوازدهم فروردین، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران،روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری، امروز(10فروردین) با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این روز مقدس، این یوم الله پر برکت سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال و آرزوهای حیوانی خود می دانند.


وی تصریح کرد: در این روز عزیز ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران بر مبنای آرای اکثریت قریب به اتفاق مردم یعنی 2/98 درصد آرای ملت مسلمان ایران تثبیت شد.


مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری، در ادامه افزود: انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 که همراه با رهبری مدبرانه امام (ره) و حضور پرشور مردم در صحنه مبارزه با رژیم ستم شاهی پهلوی بود ، کلیه ساختارهای سیاسی طاغوتی را بر هم ریخت و دولت 37 روزه بختیار را که به دنبال حفظ ساختارهای سیاسی غربی بود ساقط کرد.


حجت الاسلام یوسفی گفت: پس از ورود امام (ره) و تشکیل دولت موقت، تشکیل یک حکومت و نظام سیاسی با قانون اساسی مشخص الزامی به نظر می رسید و امام خمینی (ره) که رهبری این انقلاب را بر عهده داشت مراقب بود که در ساختار جدید حکومت ردپایی از غرب و آمریکا برجا نماند.


وی جمهوری اسلامی را شکل نوینی از نظام های حکومتی دانست وگفت: جمهوری اسلامی تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توئمان فراهم شود.


مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: رای به جمهوری اسلامی توسط اکثریت قریب به اتفاق مردم یک واقعه تاریخی برای نظام اسلامی ایران پس از 22بهمن 1357 بود.


حجت الاسلام یوسفی در ادامه افزود: اگر در 22 بهمن، نظام ستم شاهی پهلوی سقوط کرد، در 12 فروردین 1358، نظام جدید پا به عرصه ظهور گذاشت که بر اساس آموزه های انقلاب اسلامی و تاکید بر فرهنگ اسلامی مردم شکل گرفت و مردم نیز با حضور پای صندوق های رای، پاسخ محکم آری به نظام جمهوری اسلامی دادند و بر اسلامی بودن آن تاکید کردند، بنابراین 22 بهمن 1357 و 12 فروردین 1358 را دو بال و بازوی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران به شمار آورد.


پایان پیام/

کد خبر 355076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha