مسافران نوروزی از خدمات ایستگاه‌های سلامت استان سمنان بهره مند شدند

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: بیش از سه هزار نفر از خدمات ایستگاه های سلامت این جمعیت بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، حسن شکراللهی در حاشیه بازدید از چادرهای راهنمایی مسافران نوروزی استان سمنان، با اشاره به اجرای چهاردهمین طرح ملی "ایمنی و سلامت مسافران نوروزی" در این استان، گفت: نزدیک به سه هزار و 867 نفر از خدمات ایستگاه های سلامت این جمعیت بهره مند شدند.


وی، با اشاره به اینکه این چادرها در 21 نقطه استان از جمله مبادی ورودی شهرها برپا شده اند، افزود: در هشت نقطه از استان خیمه های نماز نیز برپا شده است.


وی خاطرنشان کرد: از آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان سمنان " 27 اسفند" سال گذشته تا پایان روز شنبه نهم فروردین بیش از 272 هزار نفر به چادرهای این جمعیت مراجعه کرده اند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار و 926 نفر جهت اقامه نماز به خیمه های نماز این جمعیت مراجعه کرده اند، افزود: دو هزار و 730 نفرکودک از خدمات فرهنگی فضاهای دوستدار کودک و نوجوان این جمعیت استفاده کرده اند.


شکراللهی ضمن بیان اینکه نزدیک به سه هزار و 867 نفر از خدمات ایستگاه های سلامت از قبیل تست فشار و قند خون بهره مند شده اند خاطرنشان کرد: 158 نفر مسافر نیز توسط اعضای شرکت کننده در پروژه سحاب با دوچرخه و پیاده راهنمایی شده اند.


وی ضمن اشاره به ارائه خدمات متنوع در چادرهای نوروزی این جمعیت به مسافران گفت: قریب به 29 هزار 721 عدد نقشه شهرها و نزدیک به 50 هزار انواع بروشور و بالغ بر 20 هزار و 252 عدد سایر محصولات فرهنگی میان مراجعه کنندگان پست های راهنمایی مسافران توزیع شده است.


پایان پیام/

کد خبر 355130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha