آگاهی بخشی به جامعه از مهمترین ویژگی های شهید مطهری بود

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در سالروز شهادت استاد مطهری گفت: روحیه عدالت خواهی و آگاهی بخشی به جامعه از مهمترین ویژگی های شهید مطهری بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام مهدوی، نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز (12 اردیبهشت) همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: روحیه عدالت خواهی، آگاهی بخشی به جامعه، بالا بردن تدبیر و بصیرت سیاسی مردم و ولایت پذیری از جمله ویژگی های این شهید بزرگوار است.

 

وی افزود: زبان ساده و شیوا در بیان تفکر ناب اسلامی مهمترین ویژگی شهید مرتضی مطهری بود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز بیداری جهان اسلام نشأت گرفته از عملی شدن تفکر اسلامی به دست مردم آزادیخواه منطقه است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای استان ادامه داد: تلاش دشمن امروز در قالب جنگ نرم برای جدایی ملت از اسلام است که با بصیرت بالای مردم، استکبار هرگز به این خیال خام خود دست نمی یابد.

 

در ادامه این مراسم مهدوی از مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد به دلیل ترویج ارزش های اسلامی در برنامه های رسانه محلی با اهدای لوح تجلیل و از برگزیدگان فعالیت های عقیدتی سیاسی در لشکر شهدای کرد قدردانی شد.


پایان پیام/

کد خبر 35522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha