اسکان بیش از یک میلیون و 660 هزار نفر شب در فارس

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش و پرورش فارس از پذیرش و اسکان بیش از یک میلیون و 660 هزار نفرشب تا صبح روز دوشنبه یازدهم فروردین در فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، مهندس غلامعلی حق شناس، معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش و پرورش فارس در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان شهر شیراز به تعطیلی پایان هفته اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود با شروع موج جدیدی از سفرهای نوروزی میزان آمار اسکان میهمانان نوروزی در فارس در روزهای یاد شده رشد قابل توجهی داشته باشد.


قائم مقام ستاد اسکان فرهنگیان فارس گفت: شب گذشته با توجه به بارندگی و کاهش محسوس دما، متقاضیان زیادی خواهان اسکان در مدارس و اماکن وابسته به آموزش وپرورش شدند به نحوی که با تکمیل کلاس ها، نمازخانه ها و راهروهای مدارس، بسیاری از مسافران نوروزی شب را در سالن های ورزشی شیراز سپری کردند.


حق شناس گفت: از 2 ماه قبل از شروع کار ستاد های اسکان جلسات متعددی با شهرداری و نیروی انتظامی و سایر نهاد ها و دستگاه های متولی امر اسکان برگزار شد.


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس ماحصل این جلسات را اطلاع رسانی خوب و تامین امنیت محل های اسکان فرهنگیان دانست و گفت: مجموع این عوامل دست به دست هم داد تا در نهایت امروز شاهد میزان رضایتمندی بالا و آسودگی خاطر میهمانان نوروزی در استان باشیم.


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، قائم مقام ستاد اسکان فرهنگیان فارس گفت: امسال بیش از سه هزار و ششصد نفر از فرهنگیان استان فارس در ستاد های اسکان مشغول به خدمت رسانی و استقبال از زائران و میهمانان فرهنگی در استان هستند.


حق شناس در خصوص آخرین آمار اسکان مهمانان نوروزی گفت: تا صبح روز دوشنبه یازدهم فروردین ماه تعداد 501 هزار و 35 نفر در قالب یکصد هزار و 207 خانواده فرهنگی و همچنین 166 هزار و 955 نفر در قالب 33 هزار و 391خانواده غیر فرهنگی و در مجموع 667 هزار و 990 نفر در قالب 133 هزار و 598 خانواده و در مجموع یک میلیون و 669 هزار و 975 نفرشب در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده اند.


پایان پیام/

کد خبر 355376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha