آغاز همایش پیاده روی "حرم تا حرم" با حضور مسئولان کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری شبستان: همایش پیاده روی "حرم تا حرم" با حضور جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همایش پیاده روی "حرم تا حرم" صبح امروز (14 فروردین) با حضور جمعی از مدیران و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج آغاز شد.


بنابراین گزارش: در این همایش که ستار هدایت خواه، استاد دانشگاه و نماینده دو دوره مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور دارند، شرکت کنندگان مسیر امامزاده عبدالله(ع) یاسوج به سمت حرم امامزاده مختار (ع) را با پای پیاده می پیمایند؛ این در حالی است که هر لحظه بر آمار حاضران در همایش افزوده می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این همایش به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) همایش پیاده ‌روی "حرم تا حرم" از امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) برگزار می ‌شود.


سیدرضا منصوری افزود:با توجه به این ‌که این برنامه‌ به صورت مستمر هر ساله در مرکز استان برگزار و مردم استقبال خوبی از این برنامه دارند، انتظار می ‌رود امسال نیز همچون سنوات گذشته حضوری چشم ‌گیر داشته باشند.
وی بیان داشت: برگزاری قرائت زیارت آل ‌یاسین، نوحه ‌سرایی، مداحی و دعوت از علما و قاریان از برنامه‌ های مهم روز همایش است.
این مسئول فرهنگی و اجتماعی اوقاف کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: این همایش با همکاری هیئت امنا و هیئت مذهبی امامزاده عبدالله(ع)، اداره کل اوقاف، کانون فرهنگی یاوران مهدی (عج) این امامزاده و نیروهای بسیج، نیروی انتظامی و دیگر نهادها برگزار می شود.

 

منصوری گفت: شرکت کنندگان در همایش پیاده ‌روی "حرم تا حرم" مسیر 9 کیلومتری از امامزاده عبدالله(ع) تا امامزاده مختار(ع) شهرستان بویراحمد را با پای پیاده می پیمایند و در نهایت در حرم امامزاده مختار(ع) حضور پیدا نی کنند.

 

وی گفت: با اتمام عزاداری و ورود عزاداران به امامزاده‌ مختار (ع) مراسم سخنرانی، عزاداری، نماز جماعت ظهر و عصر و پذیرایی در آن مکان نیز برگزار می ‌شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 355434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha