دغدغه مقام معظم رهبری درباره فرهنگ باید در بطن جامعه نهادینه شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: دغدغه مقام معظم رهبری درباره فرهنگ یکی از مهم ترین مباحثی است که باید در بطن جامعه تبین و نهادینه شود.

سید عیسی تقوی فرد، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده به نقش و جایگاه فرهنگ در جامعه اشاره و به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: دغدغه مقام معظم رهبری درباره فرهنگ یکی از مهم ترین مباحثی است که باید در بطن جامعه تبیین و نهادینه شود.

وی افزود: فرهنگ ایرانی اسلامی با توجه به موقعیت منطقه ای ایران می تواند در فرآیند و تحولات منطقه نقش اثرگذاری داشته باشد.

وی اظهار داشت: ملت ایران با پایداری و شجاعت و استقامت در برابر تمام تحریم ها و توطئه های دشمنان همیشه پیشگام بوده و با تبعیت از مقام عظمای ولایت در مقابل آنها ایستاگی کرده است.

این مسئول تاکید کرد: وظیفه همه ما در این برهه از زمان تبین و تشریح فرهنگ ناب ایرانی اسلامی در بطن جامعه است تا بتوانیم از رسوخ فرهنگ های بیگانه در جامعه جلوگیری کنیم.

تقوی فرد در ادامه اذعان کرد: فراهم کردن زمینه برای عزم ملی و مدیریت جهادی برای کار اقتصادی و فرهنگی از مهم ترین وظایف مسئولان ادارات و نهاد های اجرایی و فرهنگی است.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش نیز براساس وظیفه ذاتی خود برنامه های زیادی را برای تحقق و اجرایی کردن مسئله فرهنگ در سطوح مختلف جامعه در نظر دارد که در ادامه سال در سطح مدارس اجرا خواهد کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در پایان گفت: وظیفه همه دستگاه های فرهنگی است تا با برگزاری نشست های تخصصی فرهنگی پیرامون مسائل مختلف فرهنگی سطح جامعه برنامه ریزی و راهکار جدید ارائه دهند.

 

پایان پیام/

کد خبر 355475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha