بانوان هرمزگانی جنایات آل سعود و آل خلیفه را محکوم کردند

جامعه بانوان استان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در بیانیه ای جنایات آل سعود و آل خلیفه در بحرین را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، بیانیه جامعه بانوان استان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان به شرح زیر است.

 

سلام بر پیروان زهرای اطهر (س) که در برابر ظلم ساکت نمی نشینند، سلام بر رهروان زینب کبری(س) و حمایت کوبنده شان از دین محمد(ص)، سلام بر حامیان حسین(ع)، سلام بر خون های علی اصغر(ع) و سلام بر مادرانی که فرزندانشان را در راه حق قربانی می کنند.

 

این بیانیه می افزاید: نفرین بر یزیدیان و شمریان زمان، نفرین بر سازمان های حقوق بشر جهانی و رسانه های غربی، لعنت بر سازمان ملل آمریکایی، اُف بر شورای امنیت صهیونیستی که علی رغم مشاهده این جنایات آشکار علیه بشریت، سکوت اختیار کرده اند.

در این بیانیه تصریح شده است: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان و جامعه بانوان استان ضمن محکومیت جنایات آل سعود و آل خلیفه و کشتار مسلمانان بحرین به ویژه زنان و کودکان بی دفاع اعلام می دارد.

 

در پایان این بیانیه آمده است: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان و جامعه بانوان استان همانگونه که در رویدادهای انقلاب اسلامی ایران و هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس همواره پشتیبان و حامی جبهه حق و عدالت بوده، هم اینک نیز از جنبش بیداری اسلامی مردم بحرین حمایت می کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 35585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha