اقامت 10 میلیون نفر شب مسافر نوروزی در مازندران

خبرگزاری شبستان: استاندار مازندران از اقامت حدود 10میلیون نفر شب مسافر در ایام نوروز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران عصر روز گذشته  (16فروردین) در نخستین جلسه شورای اداری مازندران، گفت: تمام مدیران دستگاه های اجرایی باید برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تلاش کنند.

 

وی افزود: در سال گذشته حماسه سیاسی که مد نظر مقام معظم رهبری بوده با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و راهپیمایی 22 بهمن محقق شد.

 

فلاح جلودار با اشاره به روند رو به رشد اقتصاد در دولت تدبیرو امید، گفت: مهار تورم در دستور کار دولت است.

 

نماینده عالی دولت در مازندران یادآور شد: تمام واحدهای تولیدی استان در سال جاری شناسنامه دار می شوند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه 650 تخت روزانه آماده اسکان مسافران نوروزی در استان بوده است، گفت: در ایام نوروز93 حدود 10 میلیون نفر شب مسافر و گردشگر در مازندران اقامت داشتند.


استاندار مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در مازندران برای ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز سال 93، تصادفات را مهم‌ترین مشکل در این استان اعلام کرد.


فلاح جلودار، بخش کشاورزی و گردشگری را مهمترین عامل توسعه استان دانست و خواستار سرمایه گذاری در این دو حوزه به جهت اشتغالزایی و درآمد پایدار شد.

 

وی با بیان اینکه مازندران می تواند به عنوان قطب کشاورزی کشور باشد، اذعان داشت: بیش از 100 هزار هکتار از اراضی حاصلخیز استان به صورت مرتع رها شده است.

 

فلاح جلودار با تاکید اینکه تغییر کاربری غیرمجاز زمین کشاورزی در مازندران نگران کننده است، از رئیس دستگاه قضایی استان خواست تا شعبه رسیدگی به این موضوع در استان راه اندازی شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 355868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha