بسیج دانشجویی از تشکل‌های دانشجویی حامی ولایت فقیه استقبال می‌کند

مسئول امور دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرکرد تأکید کرد: هر تشکل دانشجویی که در راه حمایت از نظام و پیروی از ولایت فقیه قدم بردارد، مورد استقبال و حمایت بسیج دانشجویی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، علیرضا قانی، مسئول امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور شهرکرد، صبح امروز (12اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: ارتقای سطح علمی، فرهنگی و اجتماعی در تعاملات جامعه بر اساس حمایت از آرمان های نظام جمهوری اسلامی از اهداف بسیج دانشجویی است.

وی افزود: حمایت از نظام و انقلاب اسلامی و پیروی از رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از اهداف اجرایی و برنامه‌های بسیج دانشجویی به شمار می رود.

قانی تصریح کرد: در این راستا هر تشکلی که در راه حمایت از نظام و انقلاب اسلامی و پیروی از رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری قدم بردارد، مورد استقبال و حمایت بسیج دانشجویی قرار می گیرد.

وی با اشاره به نقش حساس و تأثیرگذار دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته در جامعه، تأکید کرد: دانشجویان ما باید همواره به دنبال تحصیل علم و دانش روز به همراه تقویت مبانی دینی و اعتقادی خود باشند چرا که دشمن در خط مقدم هجمه فرهنگی خود، اندیشه و عقاید آنان را نشانه رفته است.

قانی به درگیر شدن برخی دانشجویان در فتنه 88 و فتنه های سال گذشته اشاره کرد و گفت: منافقان و دشمنان داخلی نیز به این نقش حساس و جایگاه مهم دانشجویان پی برده اند و می کوشند تا از آرمان ها و اندیشه این عزیزان به عنوان دستمایه ای برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند.

مسئول امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور شهرکرد تأکید کرد: دانشجویان باید با تفحص و تحقیق بیشتر پیرامون اصل ولایت فقیه، قانون اساسی و مبانی دینی راه را از بیراه بازشناسند و فریب آب و رنگ شعار های دروغین و پوشالی عده ای منفعت جو را نخورند.

پایان پیام/

کد خبر 35590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha