عزم ملی و مدیریت جهادی رمز موفقیت در اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عزم ملی و مدیریت جهادی رمز موفقیت در اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: همکاری و همدلی مسئولان و مردم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری ضروری اس

حجت الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نامگذاری سال جاری"اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی" به خبرنگار شبستان در اصفهان گفت: مکتب دینی و اسلامی، ولایت و رهبری و وحدت کلمه سه عامل ایجاد کننده انقلاب و تداوم آن هستند که دشمنان مترصد آن هستند تا به این سه اصل ضربه وارد کنند اما ملت قهرمان ایران باید با درایت و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

 

وی با بیان اینکه نامگذاری سال جاری حاکی از اهمیت اقتصاد و فرهنگ در جامعه کنونی ماست، ادامه داد: اقتصاد و فرهنگ به هم پیوسته‌اند و اینگونه است که اقتصاد سالم زمینه فرهنگ سالم، و فرهنگ سالم زمینه اقتصاد سالم را فراهم می‌کند.

 

حجت الاسلام سالک، خاطرنشان کرد: همکاری و همدلی مسئولان و مردم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری ضروری است.

 

وی با اشاره به تاکید رهبری بر لزوم توجه به مسئله فرهنگ گفت: در مقوله فرهنگ ایرانی و اسلامی باید با جدیت بیشتری تلاش کنیم و در این راستا هویت و شالوده فکری ایرانی و اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنیم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت اقتصادکشور افزود: با عزم ملی و مدیریت جهادی، مشکلات اقتصادی مرتفع می شود که اقتصاد مقاومتی در شکوفایی اقتصاد بسیار موثر است.

 

وی گفت: در مقوله اقتصاد مقاومتی باید به خودمان متکی باشیم و آحاد جامعه باید به این فکر و اندیشه رسیده باشند که می‌خواهیم روی پای خود بایستیم و وابسته نباشیم و این فکر و اندیشه و اعتقاد یک ریشه فرهنگی دارد.

 

حجت الاسلام سالک، افزود: امیدواریم با همت و تلاش به منویات مقام معظم رهبی جامه عمل بپوشانیم و فرهنگ که اولویت اصلی هر جامعه است را با عزم ملی و مدیریت جهادی تقویت کرده و آن را در جهت توسعه و پیشرفت کشور در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی وسیاسی به کار بندیم.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 355996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha