آموزش انگلیسی نهج البلاغه در اصفهان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، از برگزاری کلاس های آموزش انگلیسی نهج البلاغه ویژه اعضای کانون های مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، به خبرنگار شبستان در اصفهان گفت: نهج البلاغه یکی از متون اساسی دینی حکومتی و زمامداری است که سرشار از مباحث نظری و عملی در عرصه سیاست و حکومت است.

 

وی ادامه داد: پژوهشگران می توانند با تحقیقات عمیق در حوزه های فرهنگی، هنری، علمی، سیاسی و اقتصادی و با بهره گیری از نهج البلاغه، معارف اسلام ناب را استخراج و به مردم معرفی کنند.

 

حجت الاسلام معتمدی، با بیان اینکه نهج البلاغه برای شیعیان از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: در این راستا در ادامه برگزاری دوره آموزش عمومی نهج البلاغه که برای کلیه علاقه مندان کانون های فرهنگی و هنری سراسر استان برگزار شد و شرکت کنندگان در آن با خطبه ها، نامه ها و کلمات قصار و تشریح و تفسیر برخی از خطبه ها آشنا شدند، در سال جاری آموزش انگلیسی نهج البلاغه را ویژه علاقه مندان به این رشته برگزار می کنیم.

 

وی افزود: آموزش زبان انگلیسی تخصصی مهندسی(ENGLISH FOR ENGINEERS) به همراه آموزش انگلیسی نهج البلاغه ویژه متخصصان مایل به ارتقای سطح زبان انگلیسی فنی سه شنبه هر هفته از "26 فروردین"در محل مجتمع فرهنگی هنری صائب برگزار می شود.

 

حجت الاسلام معتمدی، با بیان اینکه باید در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، دوره های آموزشی در حوزه های مختلف برگزار شود، گفت: با برگزاری دوره های آموزشی می توانیم با افزایش آگاهی اعضای کانون های مساجد، کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه یاری رسانیم و به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 356233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha