کاهش 50 درصد حوادث نوروزی در خراسان شمالی

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اعلام آمار تکمیلی طرح نوروزی، گفت: حوادث طرح نوروزی امسال بیش از 50 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حامد سجای، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح نوروزی از 26 اسفند سال 1392 تا پایان 17 فروردین سال 1393گفت: سال گذشته در همین مدت 213 مورد حادثه واقع شد در حالی که امسال مجموع حوادث 108 مورد بوده است.

 

 وی افزود: به دلیل وقوع برف و کولاک سنگین در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته، مجموع حادثه دیدگان حوادث امسال با افزایش نسبی مواجه شد و از هزار و 976 نفر در سال گذشته به 4 هزار و 225 نفر رسید.

 

 سجادی بیان کرد: نجات یافتگان حوادث در مدت یاد شده 90 نفر بوده اند که از این تعداد، 69 نفر به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شده و 21 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

 

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ وی همچنین از اعزام 183 تیم امدادی به استعداد 633 نفر نجاتگر به صحنه های عملیات خبر داد و افزود در مجموع، 127 دستگاه آمبولانس به صحنه ها اعزام شده و میانگین زمان حضور امدادگران در صحنه عملیات در حوادث جاده ای کمتر از 6 دقیقه بوده است.

 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی توضیح داد: آمار و ارقام اعلام شده مربوط به حوادثی است که امدادگران هلال احمر در آنها حضور داشته اند و آمار سایر دستگاه های امدادی لحاظ نشده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 356693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha