صیانت از اصل ولایت فقیه زمینه ساز سعادت و تعالی نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه امروز حفظ و حراست از جایگاه ولایت فقیه وظیفه همگان است، گفت: صیانت از اصل ولایت فقیه زمینه ساز سعادت و تعالی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، عصر روز گذشته (12 اردیبهشت) در دیدار اعضای کمیته اجرایی بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ساری با بیان اینکه دشمنان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب ولایت و رهبری را هدف گرفته اند، اظهار کرد: ولایت مداری و حضور همیشه در صحنه ملت ایران همه توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه آحاد جامعه اسلامی باید هوشیارتر از گذشته با پشتیبانی از ولایت فقیه در حفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و پاسداری از نظام اسلامی تلاش کنند، ادامه داد: امروز تنها پشتیبانی از ولایت فقیه است که نظام ما را به کشوری مقتدر در دنیا تبدیل می کند.

 

آیت الله طبرسی با بیان اینکه نظام سلطه از نظام ولایی هراسان است، تصریح کرد: امروز حفظ و حراست از جایگاه ولایت فقیه وظیفه همگان است زیرا صیانت از اصل ولایت فقیه زمینه ساز سعادت و تعالی نظام اسلامی است.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه مطهری اهل تسامح و تساهل نبود، افزود: مطهری مدافع ولایت بود و این اصل نیز موجب شد تا گروه‌های ملی مذهبی او را از سر راه بردارند.

 

وی اذعان داشت: فکر و اندیشه و آثار به جای مانده از استاد مرتضی مطهری در جوامع امروزی به ویژه در مراکز علمی و حوزه مورد استفاده قرار گرفته و این بزرگوار در واقع یکی از برکات و نیروی ارزشی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، فکر و اندیشه های استاد شهید مطهری را قابل استفاده و بهره برداری در همه اعصار دانست و اذعان کرد: آرا و اندیشه های این استاد شهید تشکیل دهنده مبانی فکری انقلاب اسلامی ایران است

 

پایان پیام/
 

کد خبر 35671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha