زنان نخبه ایلامی تجلیل می شوند

خبرگزاری شبستان: مشاور استاندار در امور بانوان از تجلیل از زنان و بانوان نخبه، فعال و کارآفرین در هفته زن در این استان خبر داد.

کلثوم خلیل وند، مشاور استاندار در امور بانوان، صبح امروز(19 فروردین) با بیان این مطلب، به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با مناسب گرامیداشت روز زن از بانوان نمونه ایلامی در مراسمی تجلیل خواهد شد.


وی، با بیان اینکه این آیین 30 فروردین سال جاری با حضور مسئولان فرهنگی وا جرایی استان برگزار می شود، تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی با دوایر دولتی زنان و بانوان نمونه و فعال د رعرصه های مختلف شناسایی و از آنان تجلیل خواهد شد.


مشاور استاندار در امور بانوان، با اشاره به اینکه باید به بهترین شکل ممکن از زنان و تلاش ها و زحمات زنان نمونه تقدیر شود، ابراز کرد: تمام زنان جامعه ما فرهیخته اند و باید از این پتانسیل ها در جامعه استفاده بهینه صورت گیرد.


خلیل وند، به سجایای اخلاقی حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و افزود: باید با تأسی از اخلاقیات و رفتار عارفانه و والای حضرت فاطمه زهرا (س) فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه کنیم.


وی، با بیان اینکه باید حضور زنان را در عرصه های مختلف با الگو گرفتن از مقام مشامخ حضرت زهرا(س) افزایش دهی، یادآور شد: باید آن گونه که در شأن و منزلت زنان عزیز جامعه ماست رفتار شود تا قدر و منزلت زن در جامعه در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.


مشاور استاندار در امور بانوان، در پایان از دستگاه ها و دوایر دولتی خواست تا تمام توان خود را برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن جشن میلاد حضرت زهرا (س) و تجلیل از مقام شامخ زنان جامعه انجام دهند.


پایان پیام/
 

کد خبر 356731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha