37 هزار مسافر از خدمات هلال احمر بشرویه بهره‌مند شدند

خبرگزاری شبستان: سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۳۷ هزار و ۱۱۰ نفر مسافر از پست‌های نوروزی این شهرستان در ایام نوروز بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید جواد سلیمانی از بهره مندی 37 هزار و 110 نفرمسافر از پست‌های نوروزی شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ایستگاه سلامت، فضای دوستدارکودک، خیمه نماز و راهنمایی مسافرین از جمله فعالیت های مختلف درطرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر بشرویه بوده است.

 

وی همچنین افزود: هشت هزار و 970 بروشور و محصولات فرهنگی شامل نقشه، کتابچه و فرم اهدا عضو توسط 45 نفر از جوانان جمعیت هلال احمربشرویه بین مسافران توزیع شد.

 

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تعداد 240 نفر به ایستگاه سلامت و 230 نفر به فضای دوستدارکودک در این ایام مراجعه کرده‌اند.

 

وی بیان داشت: بیش از 160 نیروی جوان هلال احمر شهرستان بشرویه در ایام نوروز برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی فعالیت کردند.

 

سلیمانی افزود: 80 نفر از این نیروهای جوان در قسمت امداد و نجات جاده ای و سوانح و 80 نفر نیز در قسمت های راهنمای مسافرین و اسکان آنان بوده‌اند.

 

به گفته وی در سال گذشته کار راهنمایی بیش از 54 هزار نفر مسافر توسط داوطلبان این جمعیت انجام شده است.

 

سلیمانی همچنین به اجرای طرح سحاب دراین شهرستان اشاره کرد و افزود: سحاب سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه است که این طرح با هدف امدادرسانی و ارائه خدمات فرهنگی و بشردوستانه در پست های جمعیت هلال احمر اجرا می شود.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، وی با بیان اینکه 530 مسافر از این طرح نیز بهره مند شده اند، ادامه داد: این کار به وسیله ی جوانان هلال احمر که با دوچرخه و مجهز به کیف امداد بودند انجام شده است.

 

گفتنی است، این طرح تحت عنوان طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و با شعار "بی گدار به جاده نزنیم ،ظریف برانیم" بود که در دو پست ورودی و خروجی این شهرستان دایر شده بود.


پایان پیام/

 

کد خبر 356828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha