دفاتر پیشخوان خدمات دولت در ثبت نام دور دوم هدفمندی یارانه فعال باشند

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت به خصوص در روستاها برای ثبت نام دور دوم هدفمندی یارانه ها در هرچه بهتر خدمات دهی فعال باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، محمد همتیان (20 فروردین) در نشست اعضای کارگروه دفاتر پیشخوان دولت افزود: استان سمنان 631 هزار و 218 نفر جمعیت دارد که شامل 186هزار و 358 خانوار است.


وی اظهار داشت: 139 دفتر پیشخوان خدمات دولت در این استان مشغول فعالیت هستند و سرپرستان خانواده هایی که خود را نیازمند دریافت یارانه می دانند علاوه بر پایگاه اعلام شده در اینترنت می توانند به این دفاتر مراجعه و ثبت نام کنند.


همتیان خطاب به اعضای کارگروه دفاتر پیشخوان دولت گفت: ساز و کارها باید به گونه ای فراهم شود که در روزهای ابتدای ثبت نام کمترین مشکلات را داشته باشیم و با بررسی و رفع مشکلات، حل مشکلات به روزهای آخر موکول نشود.


وی افزود: تلاش دولت بر این است که افرادی که تمکن مالی دارند از ثبت نام انصراف دهند و نیازمندان برای ثبت نام اقدام کنند تا یارانه نقدی به آنان پرداخت شود.


معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی گفت: اعضای کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دستگاه های اجرایی باید برای بهبود روند ثبت نام در دور دوم هدفمندی یارانه ها همکاری کنند و به بررسی مشکلات در دو روز باقی مانده به ثبت نام بپردازند.


وی افزود: دفاتر پیشخوان خدمات دولت را تا زمانی که مشتری در دفاتر وجود دارد باید فعال باشند و دفاتر روزانه 12 ساعت کاری خود را پرکنند و تا آخرین ساعت کاری به ثبت نام کنندگان خدمات بدهند.


در ادامه این نشست مرادی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات استانداری سمنان خاطر نشان کرد: دفاتر پیشخوان دولت در روزهای تعطیل هم در محل دفاتر حضور دارند و پاسخگوی مراجعه کنندگان خواهند بود.


وی تصریح کرد: دفتر ارتباطات استان و شبکه اینترنتی استان وضعیت پایداری دارد و ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی با مشکل خاصی مواجه نخواهد بود.


در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت ساعات کاری دفاتر پیشخوان خدمات دولت صبح ها از 7:30تا 14 و بعد از ظهرها از 16 تا 21 اعلام شد.


این کارگروه همچنین تصمیم گرفت این دفاتر در دو روز تعطیل جمعه 22 و 29 فروردین نیز مشغول فعالیت برای ثبت نام دور دوم هدفمندی یارانه ها باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 357096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha