برگزاری مسابقه مقاله نویسی "نقش ایثار و شهادت در فرهنگ کار" در همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، از برگزاری مسابقه مقاله نویسی "نقش ایثار و شهادت در فرهنگ کار" از 20 تا 8 فروردین در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، مسعود اقلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، صبح امروز (20 فروردین) در ستاد گرامیداشت هفته کارگر گفت: کمیته ویژه بزرگداشت هفته کار و کارگر به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، مسابقه مقاله نویسی "نقش ایثار و شهادت در فرهنگ کار" را در استان برگزار می کند.


وی با اشاره به برگزاری این مسابقه از( 20 تا 28 فروردین) در استان اضافه کرد: این کمیته در اقدامی فراگیر از همه کسانیکه در زمینه مقاله نویسی و متن ادبی علاقه مند به شرکت در مسابقه هستند، جهت شرکت دعوت به عمل می آورد.


وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند مقاله های خود را به دبیرخانه مسابقه واقع در چهارراه خواجه رشید، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و یا به ادرس www.Hamedan@irimlsa.ir ارسال کنند.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، با اشاره به برگزیدن آثار برتر توسط هیات داوران گفت: آثار پس از داوری در روز( 3 اردیبهشت )به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.


اقلامی با تاکید بر برگزاری یادواره شهدای کارگر در استان اظهار داشت: 595 شهید کارگر استان شناسائی شده است که به پاس گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، یادواره ای برگزار می شود.


وی خاطرنشان کرد: شهادت از نگاه قرآن یک مقصد بزرگ است که بزرگان و مؤمنان حقیقی به دنبال رسیدن به آن جایگاه هستند.


وی با تاکید براینکه شهادت یک فرصت است، بیان کرد: ایثارگری فرصتی برای رسیدن به خدا و فرصتی برای رسیدن به مقامی که شایسته اوست.


پایان پیام/
 

کد خبر 357141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha