برپایی نمایشگاه تجسمی و کتاب در گالری سوره حوزه هنری استان بوشهر‏‎

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه هنری بوشهراز برپایی نمایشگاه تجسمی و کتاب در گالری سوره حوزه هنری استان بوشهر‏‎ ‎خبرداد و گفت: در این نمایشگاه بیش از 30 اثر گرافیکی با موضوع هنر انقلاب در معرض دید عموم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، سیدمحمدحسین سیدزاده، مدیر حوزه هنری بوشهر، ظهر امروز (20 فروردین)، در آئین گشایش نمایشگاه تجسمی و کتاب در بوشهر با اشاره به اینکه هفته هنر انقلاب ازامروز آغاز شده گفت: هفته هنر انقلاب همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی نامگذاری شده و به همین مناسبت در استان بوشهر هم به ریاست استاندار، کمیته ای تشکیل که برنامه های مختلفی ارائه شده که با محوریت حوزه هنری اجرا خواهد می شود و امیدواریم که با همکاری تمامی دستگاه های فرهنگی و هنری استان شاهد اجرای برنامه خوبی در استان باشیم.

 

وی افزود: برگزاری شب شعر، مباحث هم اندیشی، تبیین هنر انقلاب با محوریت اقتصاد و فرهنگ، تجلیل از خانواده شهدای هنرمند، نشست تشکل‌های جوانان با موضوع هنر انقلاب، از مباحثی است که با حضور گسترده هنرمندان استان برگزار می شود.

 

 

وی خاطر نشان ساخت: حوزه هنری خط مقدم هنر انقلاب و به تعبیر داهیانه مقام معظم رهبری «امید هنر انقلاب» است و این نهاد هنری برآمده از متن انقلاب شکوهمند اسلامی در طول 33 سال فعالیت فرهنگی و هنری خود پیوندی عمیق میان خود و هنرمندان متعهد ایجاد کرده است که مفاهیم و آرمان های انقلاب اسلامی را در قالب هنر و با زبان بدیع و نو با محوریت اندیشه های تابناک اسلامی و انقلابی بیان داشته و مدافع اصولی و آرمان های ارزشی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

 

مدیر حوزه هنری بوشهراز برپایی نمایشگاه تجسمی و کتاب در گالری سوره حوزه هنری استان بوشهر‏‎ ‎خبرداد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 30 اثر گرافیکی با موضوع هنر انقلاب و عاشورایی به معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

 

 

پایان پیام/
 

 

کد خبر 357245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha