ویکی لیکس ابزار دست اسراییل است

سایت ویکی لیکس نیز با تمام ادعای استقلالش در نهایت زیرکی افشاگری های خود را به نفع رژیم صهیونیستی تمام کرد.

خبرگزاری شبستان، افشاگری های ویکی لیکس به طور مستقیم و غیرمستقیم سنگی را به نفع رژیم صهیونیستی به سینه خود می کوبد.

خصومت رهبران کشورهای عربی علیه ایران افشاگری ای است که ویکی لیکس با توسل به آن موتور جنگ طلبی رژیم صهیونیستی را پرسرعت تر کرده است به گونه ای که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یهودیان را قربانی 60 ساله ای دانست که در معرض بزرگترین تهدیدات قرار گرفته است و ادامه داد: وقتی ایران شعله شماره یک کشورهای عربی است پس خواب هم به چشمان ما حرام است و ما هر لحظه باید منتظر حمله نظامی ایران باشیم.

یکی دیگر ازمقامات صهیونیستی اظهار کرد: ایران 10 برابر خطرناکتر از فلسطین است که باعث می شود توجه ما را به خود معطوف کند.

رژیم صهیونیستی و هم پیمانش آمریکا از دهه های پیش حقوق فلسطینیان را مردود اعلام کرده اند و اولین بار دولت آمریکا در سال 1980 در یکی از مجله های خود به صراحت از حق مسلم رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین سخن گفت.

وقتی کشورهای عربی مساله فلسطین را همچون داستانی مرده و کهنه در میان خود تصور می کنند بعید نیست که رژیم صهیونیستی با اتکاء به آن دم از حقوق خود زده و فلسطین را زادگاه خود معرفی کند.

در هر حال همه این ترفندها چه از سوی سایت هایی چون ویکی لیکس چه از زبان سیاستمداران در راس دولت فقط در حمایت رژیم صهیونیستی طراحی شده است و هر چه زمان بیشتر می گذرد این حقیقت بیشتر آشکار می شود.

نزد مقامات صهیونیستی برجسته کردن ایران همچون کابوسی برای کشورهای عربی باعث شده تا حواس آنها از موضوع اصلی صلح در خاورمیانه معطوف به پا کردن آتش نفاق در نقطه دیگری در منطقه شود و در عین حال هم خطرناک و هم جبران ناپذیر است.

پایان پیام/
 

کد خبر 3573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha