11 هزار معلم کهگیلویه وبویراحمدی پاداش مناطق محروم دربافت می کنند

خبرگزاری شبستان:معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:از مجموع 15 هزار معلم این استان، 11 هزار نفر شامل طرح دریافت پاداش مناطق محروم شده و برای پرداخت حدود 4 هزار نفر ایرادات قانونی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، اردشیر یاری، معاون پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شامگاه چهارشنبه (20فروردین) در جمع خبرنگاران، گفت: در حال حاضر تنها معلمان مراکز شهرهای دوگنبدان، دهدشت و یاسوج مشمول دریافت پاداش مناطق محروم نشدند.
 یاری افزود: هم مسئولان آموزش و پرورش و هم نمایندگان و تیم مدیریتی استانداری با جدیت پیگیر حل مشکل پرداخت پاداش مناطق محروم به معلمان شاغل در این سه نقطه شهری هستند.

وی با بیان این که همه نمایندگان سابق و مسئولان گذشته این سازمان برای پیگیری مطالبات فرهنگیان نقش داشتند، اظهار داشت: ولی بدون شک این نقش‌ ها و موثر بودن اقدامات در دوران‌ های مختلف متفاوت و کم و زیاد بوده است.

این مسئول عنوان کرد: از مجموع 15 هزار معلم این استان، 11 هزار معلم شامل طرح دریافت پاداش مناطق محروم شده و برای پرداخت این مبالغ به حدود 4 هزار نفر معلم، ایرادات قانونی وجود دارد.

یاری ادامه داد: با جدیت و تلاش مسئولان آموزش و پرورش، استاندار و مجمع نمایندگان به دنبال پیدا شدن راهکار قانونی برای این مشکل هستیم.

وی با بیان این که 35 میلیارد تومان اکنون به خزانه استان وارد شده، اذعان داشت: بدون شک اگر این مبلغ شامل همه معلمان می ‌شد، ما بسیار راحت ‌تر و راضی ‌تر بودیم؛ ولی متاسفانه محدودیت ‌های قانونی تاکنون اجازه این کار را نداده هر چند که چند راهکار قانونی برای مشمول شدن معلمان این سه نقطه شهری در این طرح نیز در حال پیگیری است.

معاون پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ سوال خبرنگاری که در مورد مواجهه با چالش‌ ها و نارضایتی ‌های احتمالی این اقدام س.ال کرد، گفت: با تفکر اندیشه‌ ای، مناعت طبع و شان والایی که در معلمان سراغ داریم، یقین داریم که با هیچ چالشی مواجه نخواهیم شد؛ ولی در مقابل همه نگرانی ‌ها، ابهامات و نقدها پاسخگو هستیم.
پایان پیام/

 

کد خبر 357329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha