خانواده شهدا یک پشتوانه بسیار عظیم و قوی برای کشور هستند

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان گفت: خانواده شهدای ایران اسلامی بسیار عظیم هستند و در صحنه های مختلف چه در طول پیروزی انقلاب اسلامی و چه در طول 8 سال دفاع مقدس نقش آفرینی های بسیار ماندگاری را انجام داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسن صادقلو، استاندار گلستان، شب گذشته (20 فروردین) درنشست صمیمی با نخبگان شاهد و ایثارگران گرگان وغرب گلستان با نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: توجه به شهدا و عملکرد آنها یک ضرورت اما پاسداشت خانواده شهدا یک اهمیت است.

 

وی افزود: وقتی به عملکرد خانواده شهدا نگاه می شود عظمت آنان نمایان می شود و انسان احساس تعظیم می کند.

 

صادقلو با اشاره به نقش خانواده شهدا درطول تاریخ اسلام، اظهارداشت: خانواده شهدا در صحنه کربلا و پس از آن نقش بسیار تابناک و مهمی را ایفا کردند.

 

استاندار گلستان تصریح کرد: مادران و خواهران شهدای کربلا نقش عظیم تبلیغی را در صحنه کربلا خلق کردند و این در حالی است که عظمت جنایت در صحنه کربلا بسیار عظیم بوده است.

 

وی با اشاره به عظمت خانواده شهدای ایران اسلامی، گفت: خانواده شهدای ایران اسلامی بسیار عظیم هستند و در صحنه های مختلف چه در طول پیروزی انقلاب اسلامی و چه در طول 8 سال دفاع مقدس نقش آفرینی های بسیار ماندگاری را انجام داده اند.

 

صادقلو با اشاره به رفتار وعظمت خانواده شهدا، افزود: باید کتابچه ای برای خانواده شهدا در نظر گرفت وآن را به چاپ رساند که نبود این کتابچه خود یک خلا محسوب می شود.

 

وی یادآور شد: باید نسبت به اینگونه نشست ها در سطح جامعه توجه بیشتری کرد و نسبت به آن فرهنگ سازی کرد چراکه خانواده شهدا و ایثارگران ما یک نکته برجسته هستند.

 

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه خانواده شهدا یک پشتوانه بسیار قوی برای کشور و همه ما هستند بتوانیم به خوبی از آنان استفاده کنیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 357336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha