عضویت بیش از 4 هزار جوان در جمعیت هلال احمر بیرجند

خبرگزاری شبستان: سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند از عضویت 4 هزار و 20 نفر در شاخه های مختلف امور جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، مجید رضا لطیفی امروز (21 فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد یکهزار و 220 نفر در شاخه آزاد، 76 نفر در کانون های طلاب، 942 نفر در کانون های دانشجویی، 99 نفر در کانون های روستایی، 283 نفر در کانون پیشاهنگی و غنچه های هلال احمر بیرجند عضو شده اند.


وی افزود: تعداد جوانان عضو شده در جمعیت هلال احمر نشان دهنده شور و اشتیاق جوانان به انجام امور داوطلبانه و عام المنفعه است.


سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند درباره گستردگی فعالیت های حوزه جوانان هلال احمر بیرجند، گفت: حوزه امور جوانان جمعیت هلال احمر بیرجند با جذب جوانان در شاخه ها و سنین مختلف و برگزاری برنامه های متنوع و آموزشی برای آن ها توانسته است تا به حال موفق عمل کند.


لطیفی اظهار کرد: برگزاری کلاس های امداد و کمک های اولیه و مهارت های داوطلبی، برپایی کارگاه ارتقای سطح سلامت جامعه با مشارکت جوانان، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای مانور زلزله در مدارس، اهدای خون در کانون های دانشجویی و برگزاری ایستگاه سلامت از فعالیت های حوزه جوانان جمعیت هلال احمر بیرجند است.


پایان پیام/
 

کد خبر 357426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha