یادواره « مردان بی ادعا » در کرمان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مراسم گرامیداشت شهیدان سید مرتضی آوینی و علی صیاد شیرازی با عنوان « یدواره مردان بی ادعا » شب گذشته (21 فروردین) در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدرضا حسنی سعدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این مراسم گفت: شهید صیاد شیرازی معتقد بود هر چه دارد از برکت نماز اول وقت دارد.


وی افزود: آن بزرگوار شخصیتی بود که رهبر معظم انقلاب بر تابوتش بوسه زدند و صبحگاه اول شهادت ایشان بر سر مزارشان حاضر و زیارت کردند.


حسنی سعدی تصریح کرد: فرمانده وقت لشکر تبریز در دوران دفاع مقدس در وصف شهید صیاد گفتنه بود، اگر چشم حسودان و بدخواهان بگذارد، این جوان در آینده فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی خواهد بود.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان خاطر نشان کرد: امروز جوانان ما درک خوبی‌ها؛ رشادت‌ها و ایثارگری‌های این قهرمان فاتح خرمشهر را نیاز دارند و به فرموده مقام معظم رهبری این سرباز بزرگ امام زمان(عج) حیف بود که در بستر بمیرد.


وی افزود: شهید صیاد شیرازی همواره در کوه‌های غرب کشور و دشت‌های تفتیده جنوب به دنبال شهادت روان بود.


حسنی سعدی همچنین یاد و خاطر سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی را گرامی داشت.


گفتنی است، این مراسم که به همت معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، برگزار شد، جمع کثیری از خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.


پایان پیام/

کد خبر 357531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha