جمهوری اسلامی ایران از اخم قدرت‌های پوشالی واهمه ندارد

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بیانیه ای حاکمان وابسته را ریشه همه عقب‌ماندگی‌های جهان اسلام دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران در اعلام نظر حق و صریح خود هیچ‌گاه از اخم قدرت‌های پوشالی دنیا نمی ترسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دانش‌آموزان دختر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که امروز در اعتراض به کشتار زنان و دختران بحرینی در مقابل سفارت عربستان تجمع کرده‌اند، با انتشار بیانیه‌ای اقدامات غیر انسانی و خشونت‌بار آل سعود و آل خلیفه و حمایت برخی کشورهای اسلامی از این اعمال ننگین را محکوم کردند.

 

در این بیانیه آمده است: سلام خدا بر مظلومان به پا خاسته مصر، تونس، ‌یمن و بحرین که جز او پناهی ندارند و سلام بر زنان غیور عرب که آیات‌القرمزی نمادی از آنان است. به کدامین گناه تو را می‌کشند؟ به کدامین گناه تو را در میدان التحریر، اللولوء و ارتفاعات سینا و قدس شریف به مسلخ می‌کشند؟

 

ما برادران و خواهران بحرینی را از خود می‌دانیم زیرا امروز گلوله‌های آل خلیفه و آل سعود سینه ما را هم نشانه رفته است. بحرین اما ماجرای غریبی دارد، مردمی که قرار نیست در این دهکده جهانی صدایشان به جایی برسد. مردمی که سهمشان از حقوق بشر گوش‌های کر مسئولان سازمان ملل و چشم‌های کور رسانه‌های صهیونیستی است که فقط بوی نفت را خوب می‌فهمند.

 

این بیانیه تأکید می‌کند: سپاهیان ابرهه در خیابان‌های منامه رژه می‌روند و گوش به فرمان مانده‌اند تا از واشنگتن برایشان نسخه بیاورند. نسخه علاج پادشاهی منحوس که بعد از عمری تازه یادش آمده است که باید خادم باشد نه دیکتاتور. شیوخ عرب سال‌هاست غیرت را از دایره واژگانشان حذف کرده‌اند. سال‌هاست یوسف مردانگی را در چاه نفت انداخته‌اند و معامله می‌کنند.

این بیانیه ادامه می دهد: وقتی امروز کلام خدا در زیر شنی تانک‌های خادم‌الحرمین پایمال می‌شود، ملت‌های مسلمان این پیام امام (ره) را از عمق جان می‌فهمند که حاکمان وابسته، ریشه همه عقب‌ماندگی‌های جهان اسلامند. حکایت ما حکایت پابرهنگانی است که با همه توان ایستاده‌اند تا صیادان جهانخوار به اسم آزادی و حقوق بشر دست و پای انسانیت را نبندند و اخلاق را حلق‌آویز نکنند. کجایند دیده‌بانان حقوق بشر؟ همان‌هایی که با کوچک‌ترین انسجامی تیغ اتهامشان را بر گلوی ما می‌گذاشتند؟

 

این بیانیه می افزاید: کجایند رسانه‌های مدعی آزادی بیان که از مسلمانان مظلوم جهان غول بی‌شاخ و دم تروریست را ساختند؟ کجایند غرب‌زدگان و غرب‌پرستان تا ببینند که مساجد بحرین با گلوله‌های آمریکایی ویران می‌شوند؟ و شما ای زنان و دختران مبارز و مسلمان، اکنون که بحرین کربلایی دیگر شده است، شما چون زینب (س) باشید؛ مبادا بی‌تابیتان در سوگ شهدا و دوری زندانیان، مردان را از پایداری و مبارزه سلب کند.

 

در این بیانیه خطاب به زنان و دختران مبارز بحرینی آمده است: از پای ننشینید و مشت‌های خود را گره کرده و بر سر متجاوزان به حقوقتان بکوبید، آتش خشم خود را همواره روشن نگهدارید و بدانید که این راه پیروزی و فتح الهی را در پی دارد و شما ای فرزندان آزاده بحرین، خیالتان راحت ما دانش آموزان قطره قطره خون شما را پرچم عدالت‌خواهی می‌کنیم و رؤیای شیوخ نفتی را به کابوس شب‌های این مستکبران بدل خواهیم کرد.

 

بنا بر گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان این بیانیه می افزاید: نمی‌گذاریم کاخ‌نشین‌های عربی صدای فریاد فرزندان بحرین را پشت العربیه و الجزیره‌شان خفه کنند. کاری می‌کنیم که صفحه صفحه تلویزیون‌هایشان مرثیه گلوله‌های سربی ظالمان نفت‌خور و پیکر سوراخ سوراخ و جمجمه از هم پاشیده برادرانتان را زمزمه کند. دشمنان بدانند که مشت‌هایمان در دفاع از همکلاسی‌هایمان سنگ است و دعاها و توسل‌هایمان بدرقه راهشان.

 

این بیانیه خاطر نشان می کند: امروز آمده‌ایم که دست در دست شما دهیم و مانند رهبر عزیزتر از جانمان بگوییم «جمهوری اسلامی ایران در اعلام نظر حق و صریح خود هیچ‌گاه از اخم قدرت‌های پوشالی دنیا نترسیده و نخواهد ترسید و ملاحظه آنها را هم نخواهد کرد» حال اگر مستکبران جهان می‌خواهند ما را به دخالت متهم کنند، باکی نیست؛ ما همیشه یار و یاور مظلومان و مستضعفان بوده‌ایم و خواهیم ماند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 35754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha