اجرای برنامه ستاد اقامه نماز در سه بخش آموزشی، فرهنگی و برنامه ریزی

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت: برنامه های ستاد اقامه نماز در استان مرکزی در سه بخش آموزشی، فرهنگی و برنامه ریزی و نظارت ارزیابی دستگاه ها صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی، مسئول ستاد اقامه نماز استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت فعالیت های ستاد اقامه نماز بیان کرد: برنامه های سال 93 این ستاد در بخش های مذکور و با جدیدیت هر چه بیشتر اجرا می شود.
 

وی افزود: برگزاری گفتمان های نماز شناسی ویژه نوجوانان، طرح خانواده مطهر، نشست خانواده با موضوع نماز، طرح منهاج "سلسله نشست های ویژه اصناف" و اجرای طرح پله های آسمانی ویژه دانش اموزان ابتدایی از جمله برنامه های این ستاد است.


حجت الاسلام حسینی برگزاری هفدهمین دوره مسابقه نیایش قلم ویژه جوانان نویسنده و نویسندگان جوان به صورت کشوری، در دو گروه سنی جوانان و نوجوانان را از دیگر برنامه های این ستاد در سال جاری دانست و اظهار کرد: چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، چهارمین جشنواره فرهنگی هنری نماز و طرح فلاح "اعزام مبلغ به مناطق خاص روستایی و آسیب پذیر" از دیگر برنامه های این ستاد دانست.


مسئول ستاد اقامه نماز استان مرکزی تجلیل از عوامل فعال در برنامه های فرهنگی و آموزشی، برگزاری کارگاه آموزشی مدرسان آموزش خانواده، دوره آموزشی مروجان فرهنگ نماز، دوره آموزشی نماز شایستگان، دوره و کارگاه آموزشی و توانمند سازی بانوان "ویژه فرهنگسراها و خانه های فرهنگ" و دوره آموزشی طرح مفتاح نیز ویژه ائمه جماعت مدارس، دستگاه های اجرایی و سایر مبلغین و روحانیان را نیز از فعالیت های این اداره در سال اقتصاد و فرهنگ دانست.


پایان پیام/

کد خبر 357599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha