اهدای 93 واحد خون توسط داوطلبان هلال احمر نهبندان

خبرگزاری شبستان: رئیس جمعیت هلال احمر نهبندان از اهدای 93 واحد خون توسط داوطلبان هلال احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حسین رضایی امروز (23 فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر همیشه در تمامی صحنه های حضور به موقع دارند، اظهار داشت: نخستین مرحله اهدای خون در سال جدید و در راستای نیات خیر خواهانه و بشر دوستانه که به صورت یک فرهنگ در بین اعضا جا افتاده برگزار شد و این حرکت مصداق جمله بنی آدم اعضای یک پیکرند است و هدف آن رضای خداوند و نجات جان مصدومین و نیازمندان است.


وی با بیان اینکه داوطلبان این نهاد در مناسبت‌های مختلف جلوه‌ای از گذشت و ایثار واقعی را به نمایش می‌گذارند، افزود: جمعیت هلال احمر و نیروهای داوطلب و پر تلاش این مجموعه همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور فعال و چشمگیری دارند.


رئیس جمعیت هلال احمر نهبندان با اشاره به اینکه با توجه به گستردگی فعالیت جمعیت هلال احمر، نیروهای این نهاد از انجام امور خیر غافل نبودند، گفت: این افراد سعی کردند به طور مناسب و مطلوب در صحنه‌های خیرخواهانه حاضر شده و در اهدای ‌خون به عنوان اهدای سلامتی مشارکت داشته باشند.


رضایی اهدا خون را اهدا‌ زندگی به بیماران نیازمند و نجات جان انسان‌ها دانست وافزود: اعضا ‌و داوطلبان جمعیت هلال احمر نهبندان به طور مستمر با حضور در پایگاه‌های انتقال خون این شهرستان با نیت سلامتی بیماران نیازمند خون خود را اهدا ‌می‌کنند.


وی ادامه داد: هدف از این برنامه فرهنگ‌سازی بین اعضا در راستای رسیدن به اهداف بشردوستانه و کمک به نیازمندان، ارتقای سطح سلامت جامعه و ترویج فرهنگ اهدا ‌خون به نیازمندان به عنوان فعالیتی زندگی بخش است.


رضایی با بیان اینکه در نخستین مرحله اهدا ‌خون امسال 123 نفر از داوطلبان و اعضا‌ی جمعیت هلال احمر نهبندان به پایگاه انتقال خون مراجعه کردند، گفت: در این عمل‌ خیرخواهانه 93 نفر موفق به اهدای خون شدند.


وی افزود: در این امر خیرخواهانه یک پزشک و پنج پرستار و دو نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر نهبندان نیز همکاری لازم را انجام دادند.


پایان پیام/

کد خبر 357643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha