افتتاح بخش کودک کتابخانه امام علی(ع) یزد

خبرگزاری شبستان: بخش کودک کتابخانه مجتمع فرهنگی امام علی(ع) با بیش از 2 هزار جلد کتاب شهرستان یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، صبح امروز بخش کودک کتابخانه مجتمع فرهنگی امام علی(ع) شهرستان یزد با حضور مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان افتتاح شد.

 

غلامرضا ابراهیمی، مسئول کتابخانه امام علی(ع) یزد، در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به اینکه بخش قبلی کودک در کنار سالن مطالعه قرار داشت و فضای آن کوچک و نامناسب بود، بخش جدید با صرف هزینه ‌ای بالغ بر 30 میلیون ریال به صورت مستقل و زیبا ساماندهی و افتتاح شد.

 

وی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع برای کودکان نظیر قصه‌گویی، کتابخوانی، نمایش خلّاق و برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی از برنامه‌های بخش کودک کتابخانه عمومی امام علی(ع) در سال 93 است.

 

ابراهیمی، اظهار داشت: در طراحی فضای داخلی این بخش سعی شده است از طرح‌ها و عناصر داستان‌های ایرانی و اسلامی بهره گرفته شود تا برای کودکان لذت‌بخش باشد.

 

وی ادامه داد: عملیات ساخت و نصب عناصر و همچنین فضاسازی این بخش به همت چند تن از کتابداران کتابخانه صورت گرفته است که لازم است از تلاش‌های همکاران عزیز کتابدار در این زمینه تشکر کنم.

 

مسئول کتابخلانه امام علی(ع) یزد، در پایان گفت: این بخش با 2 هزار و 500 نسخه کتاب و بخش نشریات ویژه کودکان، آماده ارائه خدمت به اعضای کودک و نوجوان کتابخانه است.

 

وی تصریح کرد: کتابخانه عمومی امام علی(ع) یزد در حال حاضر 500 نفر عضو کودک دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 357875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha