سرپرست جمعیت هلال احمر مشگین شهر معرفی شد

خبرگزاری شبستان: طی حکمی از سوی مـدیرعامل جمعیت هلال احمراستان اردبیل سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، مراسم تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر مشگین شهر با حضور فرماندار، بخشدار، مسئولین شهرستانی و مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل برگزار شد.


ابراهیم امامی، فرماندار مشگین شهر، با قدردانی از عملکرد مناسب جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف جاده ای به ویژه در جریان سفرهای نوروزی از خدمات ارزشمند ایرج آقایی، رییس قبلی این شعبه تقدیر کرد.


فرماندار مشگین شهر، اظهار داشت: حادثه خیز بودن منطقه مشگین شهر و واقع شدن بیشترین راه های ارتباطی استان در این شهرستان لزوم تجهیز انبارهای امدادی هلال احمر به امکانات و تجهیزات امدادی روز را ضروری کرده است و گفت: به همین منظور ایجاد پایگاه امدادی در بخش مشگین غربی از اولویت های جمعیت هلال احمر استان لحاظ شود


به گزارش روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، بهرام غیبی، مـدیرعامل جمعیت هلال احمراستان اردبیل، در این جلسه با قدردانی از عملکرد به موقع و مناسب جمعیت هلال احمر مشگین شهر، تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه، جمعیت هلال احمر این شهرستان با اعتماد و اتکا به نیروی نسل جوان بسیار موفق عمل کرده است.


در پایان این مراسم مـدیرعامل استان ضمن تقدیر از زحمات ایرج آقایی در زمات تصدی رئیس شعبه مشگین شهر، عباس انوری آذر را به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر مشگین شهر معرفی شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 357997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha